افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
13
امام جمعه موقت ماکو :

دستگاه قضا باید اقدامات جدید و جدی برای مجازات اغتشاشگران شروع کند

  • کد خبر : 20865
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
دستگاه قضا باید اقدامات جدید و جدی برای مجازات اغتشاشگران شروع کند
امام جمعه موقت ماکو گفت : مطالبه عمومی مردم این است که همه می خواهند در خصوص اغتشاشگران مماشات صورت نگیرد و دستگاه قضا اقدامات جدیدی تصویب و بر علیه اغتشاشگران به کار گیرد .

به گزارش مرزداران ؛ سید علی رویدل امام جمعه موقت شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به سفر محمد شیاع سودانی نخست وزیر جدید عراق گفت : هدف از این سفر مهم فیصله دادن به گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب ، مبارزه با داعش ، و روبط اقتصادی تا ۲۰ میلیارد دلار ، و تفاهم نامه احداث راه آهن از خرمشهر تا بصره و از آنجا به دیرالزور و نهایتاً دریای مدیترانه می باشد .

وی افزود : نخست وزیر عراق در این سفر به زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام نیز رفت .

امام جمعه موقت شهرستان ماکو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان گفت : رهبر معظم انقلاب با اشاره به طراحی های آمریکا که ۱۵ سال بر روی این طرح ها کار کرده است گفت : آمریکا در این طرح ها قصد داشت عراق ، سوریه ، لبنان ، لیبی ، سودان ، سومالی را ساقط کندتا از این طریق قدرت ایران را تضعیف نماید .

وی با اشاره به قدرت نمایی ایران در منطقه گفت : قدرت ایران در عراق و سوریه و لبنان تقویت پیدا کرد و طرح آمریکایی ها در این کشور ها شکست خورد و طراحی دشمنان برای از بین بردن حزب الله ، طراحی برای عراق و سوریه و هزینه کرد چند میلیارد دلار ناکام ماند این قدرت ایران شاخصش سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود ؛ لذا الان نشان می دهد که چرا چهره حاج قاسم اینقدر برای کشور های دیگر و ایران بزرگ و ارزشمند و برای دشمنان زجر آور است .

حجت الاسلام سیدعلی رویدل با اشاره به بیانات رهبر گفت : رهبر انقلاب تصریح داشت تاکید دشمن برای اجرای برجام ۲ عدم حضور فعالیت منطقه‌ای ایران ، و برجام ۳ یعنی ایران حق ساخت و استفاده موشک و پهپاد را ندارد که اینها غیر ممکن می باشد.

وی اظهار داشت : رهبر انقلاب می فرمایند آیا مشکل ما با مذاکره و صحبت با آمریکا حل خواهد شد؟ آیا مذاکره در خصوص آزادی گروگان ها با آمریکا در سال ۵۹ به نتیجه رسید ؟ آیا ثروت های بلوکه ایران پس از مذاکره با این کشور به ایران بازگردانده شد؟ آیا وقتی آمریکا متعهد می شود در امورات منطقه‌ای دخالت نکند به وعده خود عمل می کند؟ جواب همه این سوالات خیر است ؛ آمریکایی‌ها با مذاکره می‌خواهم باج بگیرند و مشکل در همین باج گیری است که آنها به یکبار باج قانع نیستند .

امام جمعه موقت ماکو با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت : مطالبه عمومی مردم این است که همه می خواهند در خصوص اغتشاشگران مماشات صورت نگیرد و دستگاه قضا اقدامات جدیدی تصویب و بر علیه اغتشاشگران به کار گیرد ، سوء نیت منتشرکنندگان دروغ بررسی و قصد آن ها از انتشار مطالب دروغ مشخص و مجازات گردند چرا که اگر با مماشات رفتار نگردد این اغتشاشگران در جای خود خواهند نشست

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=20865
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 492 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دستگاه قضا باید اقدامات جدید و جدی برای مجازات اغتشاشگران شروع کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.