افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 25 April , 2024
13
فرماندار ماکو خبر داد :

اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان به شهرستان ماکو در سفر استانی استاندار آذربایجان غربی

  • کد خبر : 20962
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان به شهرستان ماکو  در سفر استانی استاندار آذربایجان غربی
جلسه بررسی مصوبات سفر استانی استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ماکو به ریاست نادر کاظمی فرماندار و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی منطقه آزاد و مسئولین ادارات ذیربط در محل فرمانداری برگزار گردید .

به گزارش مرزداران ؛ جلسه بررسی مصوبات سفر استانی استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ماکو به ریاست نادر کاظمی فرماندار و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی منطقه آزاد و مسئولین ادارات ذیربط در محل فرمانداری برگزار گردید .

نادر کاظمی فرماندار شهرستان با اشاره به توجه ویژه استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ماکو گفت: از مجموع اعتبارات مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ماکو ، ۹۰۰ میلیارد تومان به این شهرستان تخصیص یافته است.

نادر کاظمی با اشاره به گستردگی پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان ، تاکید کرد و گفت : مدیران دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه‌ای به اجرای پروژه‌ها و تکمیل آنها داشته باشند.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان  در سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ماکو برای این شهرستان اعتبار تخصیص یافته است گفت : در مصوبات سفر استاندار بیشترین اعتبارات برای ادارات آب و فاضلاب به مبلغ ۳۳۴ میلیارد تومان و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ۲۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است .

وی با اشاره به تأکیدات استاندار آذربایجان غربی در پیگیری مصوبات سفر از سوی مدیران شهرستان، افزود : مدیران در پیگیری مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ماکو اقدامات لازم را انجام دهند .

نادر کاظمی همچنین در پایان خاطرنشان ساخت : مورد قبول نیست حتی یک مصوبه  از مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ماکو روی زمین بماند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=20962
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 451 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان به شهرستان ماکو در سفر استانی استاندار آذربایجان غربی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.