افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 28 April , 2024
11
در ماکو برگزار شد:

مراسم شب وداع با شهید گمنام همزمان با شام غریبان حضرت فاطمه زهرا ( س ) در ماکو

  • کد خبر : 21240
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
مراسم شب وداع با شهید گمنام همزمان با شام غریبان حضرت فاطمه زهرا ( س ) در ماکو
مراسم شب وداع با شهید گمنام همزمان با شام غریبان حضرت فاطمه زهرا ( س ) با حضور پرشور مردم ولایت مدار ماکو و مسئولین شهرستانی در مسجد علی ابن ابیطالب شهرستان ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم شب وداع با شهید گمنام همزمان و شام غریبان حضرت فاطمه زهرا ( س ) با حضور پرشور مردم ولایت مدار ماکو و مسئولین شهرستانی در مسجد علی ابن ابیطالب شهرستان ماکو برگزار شد .

در این برنامه حجت الاسلام سید احمد موسوی امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب(ع) و از روحانیون مبارز شهرستان ماکو گفت : ما مدیون شهدا هستیم ؛ وقتی به این شهید نگاه میکنیم نمیدانیم کدام مادر در کدام گوشه ازکشورمنتظر فرزند خود نشسته که پیکر جوان ۱۸ ساله اش را در شهر مرزی ماکو تشییع میکنیم .

وی گفت : این کشتی جامعه که با سرنوشتی مشترک در آن نشسته ایم که دشمنان اسلام برای نابودی این کشتی در تلاش هستند اگر این کشتی سوراخ شود و هرکس دیوانه ای که بگوید من جای خود را سوراخ می کنم همه سواران آن غرق خواهند شد لذا باید جلوی این دیوانه گرفته شود تا از غرق شدن این کشتی جلوگیری شود و جامعه نجات یابد .

وی افزود : پیامبر (ص) می فرمایند اگر اعضای کشتی نگاه کنند تا دیوانه کار خود را انجام دهد یقیناً کسانی که نظاره گر بوده‌اند با آن دیوانه غرق خواهند شد و انسانهای عاقل باید جلوی این فرد را بگیرند ؛امروز افرادی دستاوردهای نظام ، انقلاب و اسلام را زیر سوال می برند لذا افرادیکه صاحب قلم ، میکروفون ، منبر ، تریبون یا نویسنده هستند باید جلوی این افراد را بگیرند ؛ آیا ما در مقابل مادر این شهید مسئول نیستیم ؟؟؟آیا جامعه نشسته در کشتی امت احساس وظیفه نمی کند ؟؟؟کدام بیانیه را از بزرگان در مقابل آتش زدن قرآن شنیدید؟؟؟

وی اظهار داشت : کسانی که شعار زن زندگی آزادی سر می دهند کسانی که به قرآن و پیامبر اهانت می کنند آیا اینها می‌خواهند جامعه را اداره کنند؟؟؟ چرا مسئولین سکوت کردند آیا راه سلیمان سرد خزایی را می روید که بعدا توابین را تشکیل دهید ؟؟؟آیا می توانید سر بریده سیدالشهدا را از نیزه پایین بیاورید؟؟ آیا می توانید اهل بیت را از اسارت بازگردانید؟؟؟

وی تصریح داشت : شهید عجمیان در کرج دوباره گودال قتلگاه را تجربه کرد هر کسی رد شد به او سنگی زد ، بر صورتش پا زدند ، او را زیر مشت و لگد انداختند اما کسی نه عذر خواهی کرد و نه پشیمان شد.

حجت الاسلام سید احمد موسوی با اشاره به بیانیه محقق داماد در خصوص عذرخواهی از اعدامی ها گفت : آقای محقق داماد آیا شرم نمی کنید که از اعدامی ها عذرخواهی می کنید و بیانیه می دهید؟ چه کسانی که از کلاس پدر شما خارج شدند که از جمله آنها رهبر انقلاب است.

وی افزود : دولت تا کی اجازه فعالیت به روزنامه اعتمادرا خواهددادتا صحبت های رئیس جمهور فرانسه را برعکس ترجمه کند .

وی با اشاره به اقدامات اخیر فوتبالیست کشور علی دایی گفت : در فضای مجازی مشاهده می کنیم که علی دایی مشروب را جلوی خود گذاشته و به نشانه اعتراض ، غذا خوری خود را می بندد مگر علی دایی کیست ؟؟؟ مگر با دنبال توپ دویدن آدمیت انسان مشخص میشود؟؟؟ آدم واقعی این شهید است که اینجا خوابیده است؟؟؟؟ علی دایی کیست که در دولت سردار سلیمانی و احمدی روشن، باکری و حججی بخواهد انقلاب کند.

وی خطاب به مسئولین کشور گفت : روزنامه اعتماد ، شرق و افول یزد نه افق یزد این روزنامه های خائن وطن فروش تا کی اجازه فعالیت خواهند داشت ؟؟؟چرا مسئولین سکوت کرده اند؟؟؟ از چه می ترسید وظیفه همه ما این است که جهاد تبیین کنیم نباید کوتاه بیاید چرا که این ها بر علیه اسلام و رهبریت است؛ تا کی از ترس موقعیت و جایگاه خود سکوت خواهید کرد این ملت انقلابی پشت شماست .

وی تاکید داشت : روحانی در تهران نشین کاخ نشین با مولوی عبدالحمید هماهنگ می شود حال شما تاسف خوردنی و گریه کردنی است ننگ بر شما باد .

در ادامه این برنامه مداحی و سینه زنی با حضور مداحان استان انجام شد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=21240
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 611 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم شب وداع با شهید گمنام همزمان با شام غریبان حضرت فاطمه زهرا ( س ) در ماکو بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.