افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 23 April , 2024
14
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی :

۹ دی روز انزوای فتنه و فتنه گران است

  • کد خبر : 21307
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
۹ دی روز انزوای فتنه و فتنه گران است
ویژه برنامه حماسه نهم دی با حضور هزار نفری اقشار مختلف مردم در شهرستان ماکو برگزار شد.

به گزارش مرزداران ، ویژه برنامه حماسه نهم دی با حضور هزار نفری اقشار مختلف مردم در شهرستان ماکو برگزار شد.

در این برنامه سرهنگ پاسدار غلامعباس مرادزاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن تبریک فرارسیدن روز تجدید بیعت مردم با رهبر انقلاب، به حضار خیر مقدم گفت .

در ادامه حجت الاسلام میثم فیاض مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی به عنوان سخنران اصلی برنامه گفت : وقتی تغییر عظیمی در نظام بشر به وجود می آید ما آن را همیشه دریاد نگه میداریم پس ما باید همیشه ارزشهای خود را یاد کنیم لذا اگر ما ۹ دی ماه راگرامی میداریم به این علت است که در این روز تمام دشمنان دست به دست دادند خانه نظام را به هم بریزند .

وی افزود : اگر در دنیا بر علیه ایران این همه توطئه است علت این است که آرمانهای ما فرق دارد لذا دشمنان۴۳ سال است شبانه روز در امپراتوری رسانه ای دست به دست هم داده اند تا بر علیه این ملت به پا خیزند .

وی در تعریف نهم دی ماه گفت : ۹ دی ملت ایران به پا خاست ، ما در نهم دی ماه شهید دادیم و دشمنان ۸ ماه دست به دست دادند تا نظام ما را به خطر بیندازند ، ۹ دی مردم با رهبر بیعت کردند ، ۹ دی مردم به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) پاسخ دادند ، ۹دی در ایران به وقوع پیوست اما کاخ سفید در آمریکا لرزید ، ۹دی اگر خود مختار هم بود درست است قیامی صورت نگرفت امامی گفت من هم در آن شرکت داشتم ، ۹ دی روز بیداری ملت بود ، ۹ دی نور بصیر الهی در دل است ، ۹ دی روز بیعت مجدد است با ولایت ، ما در ۹ دی خواستیم به دشمنان بگوییم این نظام هیچگاه دشمنی شما را از یاد نخواهد برد .

حجت الاسلام فیاض با بیان اینکه هر کسی که زیر پرچم لا اله الا الله محمد رسول الله قرار می گیرد شمشیر آنها همراه با بصیرت است ، افزود: وقتی کمیل و مالک اشتر شمشیر می زدند با بصیرت می زدند.

وی با اشاره به داستانی از عمار یاسر گفت : عمار در یکی از جنگ ها جوانی را که هنگام جنگ به علی علیه السلام دشنام می‌داد را کنار کشید و گفت : تو چرا توهین می کنی جوان در جواب پاسخ داد به بنده خبر داده‌اند امام شما نماز نمی خواند این همان جنگ روانی است که دشمن سعی دارد حق را ناحق نشان دهد .

وی با اشاره به تاثیرات مهم ۹ دی گفت : ۹ دی بزرگترین روز مقابله و مبارزه با استکبار جهانی است، ۹ دی حیات بخش نظام و انقلاب است ، امید مستضعفان عالم بنابه اعتراف دوست و دشمن این نظام است ، ۹دی تثبیت اقتدار مردم و معنویت است ، ۹ دی روز تقویت انسجام مردم و نظام است ، ۹ دی روز انزوای فتنه و فتنه گران است ، نظام سیاسی کشور را ۹ دی حفظ کرد ، حماسه ۹دی یک یوم الله است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا استان آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز دنیا یک سبک مدیریتی جدید گرفته است ، اظهار داشت : سبک مدیریت جدید جهان سه مشکل بزرگ دارد، یکی از آن دروغ یکی دیگر مدیریت دوگانه و سوم حق ویژه است لذا همانگونه که مشاهده می کنید دنیا را با دروغ مدیریت می کنند و ببینید چگونه می می خواهند فتنه ایجاد کنند و با پمپاژ دروغ حق را باطل و باطل را حق نشان می دهند به طور مثال اینترنشنال سعودی با تصاویر بد احساسات را تحریک می‌کند به طوری که جهنم را بهشت و بهشت را جهنم نشان میدهد، می‌دهد ، کشته سازی ، اهریمن سازی و سیاه نمایی وحشتناک انجام میدهند .

وی درخصوص ادعای حقوق بشر آمریکا گفت : می آیند و با هشتگ نه به اعدام از جانی حمایت می کنند حقوق بشر آن زمان حقوق بشر است که منافع آمریکا تامین شود چرا که اگر آمریکا مدافع حقوق بشر بود چرا در برابر اینکه هر ۱۱ دقیقه یک کودک در سوریه از گرسنگی میمیرد سکوت کردند ، در زمان آقای احمدی نژاد وقتی میمونی را برای آزمایش ماهواره ایران به فضا می فرستاد ند یک مادمازل که طرفدار حقوق حیوانات بود درسازمانن ملل با بالا و پایین رفتن ضربان قلبم میمون کم ماند بمیرد اما چرا این همه کشت و کشتار در جامعه می شود ، هیچکس در حمایت حقوق و جان انسان ها صحبت نمی کند ! آیا این حقوق بشر است ؟

وی با اشاره به جایگاه زن در اسلام افزود : حضرت زهرا (س) نماد زن زندگی آزادی است و آن را تدریس می کند اما تنها چیزی که در آمریکا ارزش ندارد همین زن است لذا هر مرد از زن دو چیز می خواهد فریبا ای و تجارت جنسی .

وی با اشاره به بیانات سفیر آمریکا گفت : سفیر آمریکا در بیانات خود اظهار می کند من به حال خانم های ایرانی گریه می کنم و من در جواب به او میگویم بر پدر دروغگو لعنت ؛ چرا که اگر سفیر آمریکا دلسوز زنان بود وقتی خبر خانم شیرین عاقله که در حملات اسرائیل در فلسطین به شهادت رسیده بود و اسرائیل اجازه تشییع اورا نداد آیا سفیر آمریکا برای او هم گریه کرد؟ یا وقتی داعش وارد منطقه ایزدی شد ۲۳۰۰ دختر را با خود برد که هنوز از سرنوشت این دختران خانواده هایشان بی اطلاع هستند آیا سفیر آمریکا گریه کرد ؟ لذا آمریکا می خواهد با این مدیریت کشور ما را به هم بزند اما ملت ما بیدار است .

وی با اشاره به کمک‌های آمریکا و غرب به اوکراین گفت : چطور میشود غرب و آمریکا ۹۱ میلیارد دلار به اوکراین کمک می کند برای جنگ با روسیه و نام خود را حامی حقوق بشر می گذارد اما ایران بخواهد پهبادخود را برای دفاع روسیه از خود در اختیار این کشور قرار دهد میشود ناقض حقوق بشر!!!!!

حجت الاسلام فیاض در پایان بیانات خود گفت : امام انقلاب در مقابل تمام توطئه‌های آمریکا ایستاد چون این وعده الهی است و اگر روحیه ایثار و جهاد نبود این مملکت خیلی وقت پیش از بین می رفت لذا امروز هویت داریم ، با اینکه قبول داریم مشکلاتی هم از لحاظ اقتصادی در جامعه وجود دارد باید ولت بیشتردراین زمینه تلاش کند،امروزین عزت با بصیرت و بیداری ملت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به دست آمده است پس اگر رهبر اینقدر از جهاد تبیین می گویند ۹ دی به خاطر جهاد تبیین توانست پیروز شود .

در پایان حاضرین با شعار های دندان شکن انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=21307
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 360 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۹ دی روز انزوای فتنه و فتنه گران است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.