افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 26 April , 2024
12
رئیس اداره گاز ماکو :

۱۲۰۰خانوار روستایی ماکو از نعمت گاز برخوردار خواهند شد

  • کد خبر : 21356
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۹:۵۴
۱۲۰۰خانوار روستایی ماکو از نعمت گاز برخوردار خواهند شد
رئیس اداره گاز ماکو گفت : ۷۵۰۰ خانوار روستایی ماکو از نعمت گاز برخوردار هستند که این تعداد خانوار ۶۳ درصد خانوار‌ روستایی ماکو را شامل می‌شود و عملیات گاز رسانی به ۱۲۰۰ خانوار در حال اجراست ما امیدواریم با افزایش تعداد روستاهای برخوردار از گاز، درصد بهره‌مندی خانوار روستایی از این نعمت خدادادی به بیش از ۹۰ درصد برسد.

به گزارش مرزداران ؛ نوری نسب رئیس اداره گاز ماکو در گفتگو با خبر نگار مرزداران در پاسخ به این سوال که چه مقدار از روستائیان ماکو از نعمت گاز برخوردار هستند ، گفت : ۷۵۰۰ خانوار روستایی ماکو از نعمت گاز برخوردار هستند که این تعداد خانوار ۶۳ درصد خانوار‌ روستایی ماکو را شامل می‌شود و عملیات گاز رسانی به ۱۲۰۰ خانوار در حال اجراست ما امیدواریم با افزایش تعداد روستاهای برخوردار از گاز، درصد بهره‌مندی خانوار روستایی از این نعمت خدادادی به بیش از ۹۰ درصد برسد.

وی افزود : ۶۳ روستای قابل گازرسانی در این شهرستان وجود دارد، افزود: از این تعداد تاکنون ۴۰ روستا گازرسانی‌ شده و عملیات گازرسانی به ۲۱ روستا نیز در حال اجراست.

نوری نسب، در خصوص مشکل برخی‌ روستاییان در دریافت اشتراک گاز، اظهار کرد: ضروری است فرمانداری و شورای تامین برای حل مشکل طرح‌های هادی روستاها جهت رفع گرفتاری روستاییان از بابت مجوز بلامانع بودن اشتراک پذیری آنها ورود پیدا کند.

وی به خام‌سوزی فرآورده‌های نفتی در‌ مناطق‌ روستایی اشاره کرد و گفت:  لازم است در این زمینه و همچنین پیشگیری از آلودگی‌هوا، تمهیداتی برای فروش هر چه بیشتر گاز در مناطق روستایی اندیشیده شود.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=21356
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 358 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۱۲۰۰خانوار روستایی ماکو از نعمت گاز برخوردار خواهند شد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.