افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 26 April , 2024
19

ارتش ، نقش مهمی در مسیرگشایی و ایجاد معابر جدید در شهر مرزی ماکو ایفا کرد

  • کد خبر : 21381
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
ارتش ، نقش مهمی در مسیرگشایی و ایجاد معابر جدید در شهر مرزی ماکو ایفا کرد
قرارگاه منطقه شمالغرب با اختصاص ۲۳٫۵ هکتار از زمین های ارتش به شهرداری ماکو، نقش مهمی در مسیرگشایی و ایجاد معابر جدید در این شهر مرزی ایفا کرد.

به گزارش مرزداران ؛ قرارگاه منطقه شمالغرب با اختصاص ۲۳٫۵ هکتار از زمین های ارتش به شهرداری ماکو، نقش مهمی در مسیرگشایی و ایجاد معابر جدید در این شهر مرزی ایفا کرد.

نادر کاظمی، فرماندار ماکو در جلسه هماهنگی مسیرگشایی خیابان های عبوری از زمین های ارتش در منطقه شهرک ولیعصر ماکو اظهار داشت: در چند سال گذشته با افزایش جمعیت و همچنین خودروها، ترافیک شدیدی در منطقه شهرک ولیعصر این شهر ایجاد شده و شهروندان را با مشکلات جدی در عبور و مرور مواجه کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای کاستن از این بار ترافیکی، باید شهرداری به ایجاد معابر و مسیرگشایی جدید اقدام می کرد، افزود: این مسیر گشایی از زمین های متعلق به ارتش صورت می گرفت، که بعد از رایزنی های مختلف و مساعدت فرماندهی قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش مقرر شد، معابر و خیابان های جدید در داخل این زمین ها احداث شود.

امیر حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش هم در این جلسه با بیان اینکه حل مشکل مردم و کمک به اهالی برای کاستن از مشکلات و معضلات از وظایف ذاتی ارتش جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: برای این منظور ۲۳ و نیم هکتار از زمین های متعلق به ارتش در ماکو برای مسیرگشایی و ایجاد معابر جدید در اختیار شهرداری قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=21381
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 728 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ارتش ، نقش مهمی در مسیرگشایی و ایجاد معابر جدید در شهر مرزی ماکو ایفا کرد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.