افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
15
رئیس جمعیت هلال احمر ماکو خبر داد:

اعزام دو تیم تخصصی امداد و نجات جهت امدادرسانی به مناطق زلزله زده خوی

  • کد خبر : 21396
  • ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
اعزام دو تیم تخصصی امداد و نجات جهت امدادرسانی به مناطق زلزله زده خوی
رئیس هلال احمر ماکو گفت : نجاتگران هلال احمر ماکو در قالب دو تیم تخصصی امداد و نجات جهت امدادرسانی به مناطق زلزله زده خوی اعزام و تعداد ۳۰۰ تخته پتو از انبار امدادی هلال احمر ماکو به مناطق زلزله زده شهرستان خوی با همکاری فرمانداری و شهرداری ماکو ارسال شده است.

به گزارش مرزداران ؛ سجاد اسماعیل زاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو در گفت و گو با خبرنگار مرزداران ، گفت : از اولین ساعات رخداد زمین لرزه ۵.۴ امروز ۲۸ دی ماه در خوی امدادگران این جمعیت آمادگی خود را برای حضور در این شهرستان به هلال احمر خوی اعلام کردند.

وی اظهار داشت : نجاتگران هلال احمر ماکو در قالب دو تیم تخصصی امداد و نجات جهت امدادرسانی به مناطق زلزله زده خوی اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر ماکو با اشاره به اینکه، ماکو به عنوان شهرستان معین خوی است، افزود: از اعزام نجاتگران جمعیت هلال احمر ماکو به منطقه زلزله زده شهرستان خوی خبر داده و گفت : تعداد ۳۰۰ تخته پتو از انبار امدادی هلال احمر ماکو به مناطق زلزله زده شهرستان خوی با همکاری فرمانداری و شهرداری ماکو ارسال شده است.

به گزارش مرزداران ، زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر چهارشنبه ۲۸ دی ماه در ساعت ۱۳ و ۳۸ دقیقه در عمق ۱۲ کیلومتری حوالی خوی در آذربایجان غربی به وقوع پیوست که این زمین لرزه در ۹ کیلومتری خوی، ۳۵ کیلومتری ایواوغلی آذربایجان غربی و ۳۸ کیلومتری زرآباد در آذربایجان شرقی رخ داد.

لرزه های این زمین لرزه در شهرستان ماکو شهرستان شمالی اذربایجان غربی و استان اذربایجان شرقی شهرستان تبریز نیز احساس شد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=21396
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 471 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اعزام دو تیم تخصصی امداد و نجات جهت امدادرسانی به مناطق زلزله زده خوی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.