افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
16
فرماندار شهرستان ماکو :

نبود گنبد در مصلی تازه تأسیس شهرستان ماکو مغایر با معماری اسلامی است

  • کد خبر : 21455
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
نبود گنبد در مصلی تازه تأسیس شهرستان ماکو مغایر با معماری اسلامی است
فرماندار ماکو گفت :معماری اسلامی در ساخت و سازها اول باید از مراکز مذهبی شروع شود لذا پیشنهاد می شود همانند سایر شهرها گنبد در مصلی شهرستان ماکو نیز تعبیه شود چرا که نبود گنبد در مصلی تازه تأسیس شهرستان ماکو مغایر با معماری اسلامی است .

به گزارش مرزداران ؛  نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو در گفتگو با خبرنگار مرزداران در خصوص برنامه ریزی تکمیل مصلی شهرستان گفت : نبود گنبد در مصلی تازه تأسیس شهرستان ماکو مغایر با معماری اسلامی است .

وی افزود : معماری اسلامی در ساخت و سازها اول باید از مراکز مذهبی شروع شود که پیشنهاد می شود همانند سایر شهرها گنبد در مصلی شهرستان ماکو نیز تعبیه شود .

فرماندار شهرستان ماکو تصریح داشت : شهرستان مرزی ماکو با توجه به اینکه ویترین جمهوری اسلامی و دروازه ورود به اروپا می باشد ، در دید کشورهای همسایه می باشد و باید مصلی در این شهرستان ۲۰ سال پیش ساخته می شد نه امروز .

وی در پاسخ به این سوال که آیا هزینه تکمیل مصلی از طرف دولت تامین میگردد ؟ گفت : احداث مصلی در شهرستان ماکو تنها با کمک دولت میسر نیست بلکه باید خیرین نیز وارد عمل شوند چرا که این مصلی متعلق به همه مردم است .

شایان ذکر است پروژه ساخت مصلی ماکو در سال ۱۳۹۰ کلید خورده است و زیر بنای پیش بینی شده برای این پروژه ۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع می باشد و در حال حاضر ۸۰ درصد دیوار چینی شبستان این مصلی به اتمام رسیده است .

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=21455
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 335 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نبود گنبد در مصلی تازه تأسیس شهرستان ماکو مغایر با معماری اسلامی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.