افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
13
فرماندار ماکو خبر داد :

اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی برای تعریض خیابان امام

  • کد خبر : 21475
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی برای تعریض خیابان امام
فرماندار ماکو گفت : امسال پنج ساختمان توسط شهرداری در راستای کاهش ترافیک و ادامه مسیر گشایی خیابان امام ماکو خریداری شده است و امسال در ۹ ماه گذشته، ۱۱۰ میلیارد تومان برای تعریض خیابان امام ماکو هزینه شده است .

به گزارش مرزداران ؛ نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در خصوص تعریض خیابان امام گفت: در راستای کاهش ترافیک و در ادامه مسیرگشایی خیابان امام ماکو امسال ۵ ساختمانتوسط شهرداری ماکو خریداری شده است.

وی در پاسخ به این سوال که اقدامات صورت گرفته برای تعریض خیابان امام ماکو چه میباشد ؟ گفت : تعریض خیابان امام برای کاستن از ترافیک شدید تنها خیابان اصلی بسیار ضروری و حیاتی است لذا تلاش می شود با همکاری مسئولین ذیربط ملک تجاری باقیمانده نیز در اجرای مسیرگشایی به زودی خریداری و طرح تعریض خیابان امام ماکو به اتمام برسد.

وی افزود :  امسال در ۹ ماه گذشته، ۱۱۰ میلیارد تومان برای تعریض خیابان امام ماکو هزینه شده است .

نادر کاظمی  خاطر نشان ساخت : مقرر گردیده است تا اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در سطح شهرستان و شهرداری های ماکو و بازرگان نیز در سطح شهر ، طی عملیات اجرایی نقاط حادثه خیز درون شهری و برون شهری را با هماهنگی پلیس راهور و پلیس راه رفع و شهرداری‌های ماکو و بازرگان با هماهنگی و همکاری پلیس راهور نسبت به تهیه و نصب تابلو‌های راهنمایی رانندگی، تابلوی راهنمای مسیر در کلیه نقاط ضروری اقدام کنند.

شایان ذکر است پس از ۳۲ سال انتظار برای تعریض خیابان امام ماکو که به عنوان یک طرح ملی به ثبت رسیده بود و تعریض این خیابان ده‌ها سال اسیر وعده‌های دولتمردان بوده و به‌جای به اتمام رساندن ان هر سال مشتی وعده جدید به مردم تحویل داده شده بود ؛ بالاخره  با منطقه آزاد شدن این شهر گره از این خیابان باز شده و در سال ۱۳۹۷ عملیات اجرایی تعریض خیابان امام ماکو کلید خورد .

طی سال های گذشته این خیابان در فاز های مختلفی بازگشایی گردیده و چیزی تا پایان اتمام این پروژه نمانده است .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=21475
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 356 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی برای تعریض خیابان امام بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.