افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 25 April , 2024
13
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

وجود مشکلات تامین آب آشامیدنی در شهرهای منطقه پذیرفتنی نیست

  • کد خبر : 21685
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
وجود مشکلات تامین آب آشامیدنی در شهرهای منطقه پذیرفتنی نیست
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی که به برکت تلاش مردم و مسئولین محقق دوران بالندگی آن شروع شده است وجود مشکلات تامین آب آشامیدنی در شهرهای منطقه پذیرفته نیست و در اسرع وقت باید رفع شود .

به گزارش مرزداران؛ حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مرزداران بمناسبت دهه فجر گفت: مناطق آزاد هفت گانه هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مرزنشینان است و این مناطق باید مثل موتورهای قوی علاوه بر رشد اقتصاد محلی در ارتقای اقتصاد ملی نیز تاثیر چشمگیر داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیشرفت و رشد اقتصادی بواسطه امنیت و همدلی میسر می شود اضافه کرد: در این سه شهرستان مستقر در منطقه آزاد ماکو همدلی و امنیت حاکم است و با تلاش ، سیاستگذاری ، تبیین نقشه راه و طرح جامع مشکلات رفع می شود .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به دهه فجر و پیشرفت های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمنان هر تلاشی برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب انجام دادند و توطئه های اخیر که شاهد آن بودید و به بهانه های مختلف خواستند با شعارهای فریبنده مردم را به خیابان ها بکشند اما این توطئه با هوشیاری ملت انقلابی عقیم ماند.

وی با اشاره به برکات انقلاب اضافه کرد: دشمنان با شعارهای فریبنده زن زندگی آزادی درصدد فریب جوانان بودند ولی امروز به برکت انقلاب بیش از ۳۰ درصد اعضای هیات علمی دانشگاه ها بانوان هستند و بیش از ۵۰ درصد فرهنگیان و معلمان را بانوان تشکیل می دهند.

گروسی با بیان اینکه زمینه رشد و تعالی  بانوان در کشور ایران فراهم است، تصریح کرد: در این کشور محدودیتی برای ارتقا و رشد بانوان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: دشمنان در چهل و چهارمین سالروز پیروزی همه تیرهایشان را شلیک کردند ولی به برکت خون شهدا شاهد امنیت و اقتدار کشور هستیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پاسخ به این سوال که توزیع امکانات به شهرستانهای منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو به چه صورت است؟ گفت: نگاه ما در توزیع امکانات به شهرستانهای منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو، نگاه متوازن است و در همه زمینه ها به شهرستان نگاه یکسانی خواهیم داشت.

وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی اظهار داشت: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی که به برکت تلاش مردم و مسئولین محقق دوران بالندگی آن شروع شده است وجود مشکلات تامین آب آشامیدنی در شهرهای منطقه پذیرفته نیست و در اسرع وقت باید رفع شود .

وی از کمک و مساعدت مردم منطقه آزاد ماکو در دستگیری و یاری مردم زلزله زده خوی تقدیر کرد.

#ایران_ما

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=21685
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 265 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای وجود مشکلات تامین آب آشامیدنی در شهرهای منطقه پذیرفتنی نیست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.