افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
13
به مناسبت دهه فجر:

سامانه پایش تصویری منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 21724
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
سامانه پایش تصویری منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید
سامانه پایش تصویری دوازده نقطه با ۱۶۰ دوربین شهری و جاده ای منطقه آزاد ماکو با حضور فرمانده قرارگاه منطقه یک شمالغرب ارتش و مسئولان شهرستانی، در محل سازمان منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.

به گزارش مرزداران؛ سامانه پایش تصویری دوازده نقطه با ۱۶۰ دوربین شهری و جاده ای منطقه آزاد ماکو شامل شهرستان های ماکو،‌ شوط و پلدشت با حضور فرمانده قرارگاه منطقه یک شمالغرب ارتش و مسئولان شهرستانی، در محل سازمان منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین افتتاح این سامانه، منطقه آزاد ماکو را یکی از مقصدهای امن سرمایه گذاری و گردشگری توصیف کرد و گفت: هماهنگی و انسجام بین نهادهای امنیتی و انتظامی در این منطقه و همدلی بین اهالی،‌ این منطقه را به یکی از مناطق امن برای سرمایه گذاری و سفر تبدیل کرده است.

حسین گروسی نظارت بر میزان تردد، کنترل جرائم و پایش پلاک های ورود و خروج منطقه می تواند در توسعه و سیاست گذاری منطقه تاثیر خوبی داشته باشد .

مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در آئین افتتاح این سامانه گفت: از آنجا که منطقه آزاد ماکو با انبوهی از مسافران، گردشگران و ترددکنندگان از منطقه مواجه است، پایش تصویری ترافیکی و امنیتی از اهمیت خاصی برای توسعه گردشگری و تامین امنیت منطقه برخوردار است.

حسن صدرایی مهر افزود: مرکز مانیتورینگ واقع در سازمان منطقه آزاد ماکو تمامی دوربین های نظارتی شهری، پایانه ها، گیت ورودی، پلاک خوان و ثبت تخلف خودروها، دوربین های نظارتی جاده ای را به صورت آنلاین تحت رصد خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=21724
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 354 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سامانه پایش تصویری منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.