افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 28 April , 2024
13
به مناسبت دهه فجر:

واحد تولیدی ۵۰۰ هزار دلاری در ماکو افتتاح شد

  • کد خبر : 21729
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۹
واحد تولیدی ۵۰۰ هزار دلاری در ماکو افتتاح شد
واحد تولیدی انواع فیلم های پلاستیکی آرتا پلیمر،‌ با ۵۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری خارجی بخش خصوصی بمناسبت دهه فجر در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.

به گزارش مرزداران؛ واحد تولیدی انواع فیلم های پلاستیکی آرتا پلیمر،‌ با ۵۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری خارجی بخش خصوصی بمناسبت دهه فجر در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین بهره برداری از این واحد صنعتی گفت: مناطق آزاد به منظور تسهیل سرمایه گذاری تشکیل شده اند و سازمان منطقه آزاد ماکو اقدام به ایجاد اتاق حمایت از سرمایه گذاری کرده است تا نسبت به راهنمایی و انجام امورات مربوط به سرمایه گذاری از مرحله ابتدایی تا احداث را تسهیل کند.

حسین گروسی با بیان اینکه برای تسهیل سرمایه گذاری و کاهش بروکراسی های اداری ماده ۶۵ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور وضع شده است، افزود: بخش عمده ای از مشکلات حوزه صنعت و سرمایه گذاری با اجرای این قانون در مناطق آزاد رفع می شود.

شایان ذکر است: فاز اول کارخانه تولید انواع فیلم یک لایه و چند لایه از پلی اتیلن، کیسه پلی پروپیلن بافته شده با اشتغالزایی ۴۰ نفر در فاز اول آغاز می گردد.

مواد اولیه این کارخانه بیشتر از طریق شرکتهای پتروشیمی تهیه می گردد که اکثر محصولات آن نیز قابل صادرات خواهد بود و ظرفیت تولید آن ۲۴۰۰ تن در سال خواهد بود.

 این پروژه با میزان سرمایه گذاری ۵۰۰ هزار دلار توسط سرمایه گذار ایرانی مقیم آذربایجان در شهرک صنعتی شماره یک ماکو به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=21729
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 327 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای واحد تولیدی ۵۰۰ هزار دلاری در ماکو افتتاح شد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.