افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 28 April , 2024
11
بمناسبت دهه فجر:

۵ واحد تولیدی با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان در ماکو کلنگ زنی و افتتاح شد

  • کد خبر : 21742
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۳۲
۵ واحد تولیدی با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان در ماکو کلنگ زنی و افتتاح شد
۵ واحد تولیدی مونتاژ انواع دوربین های مدار بسته، مونتاژ مینی تراکتور باغی، تولید حوله و انواع کالای خواب، تولید روکش طبیعی چوب، تولید گاردان خودرو بمناسبت دهه فجر در ماکو کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش مرزداران؛ ۵ واحد تولیدی مونتاژ مینی تراکتور باغی، مونتاژ انواع دوربین های مدار بسته، واحد تولیدی حوله و انواع کالای خواب، تولید روکش طبیعی چوب، تولید گاردان خودرو با حضور مسئولین شهرستانی بمناسبت دهه فجر کلنگ زنی و افتتاح شد.

*** عملیات اجرایی احداث واحد مونتاژ مینی تراکتور باغی در منطقه آزاد ماکو آغاز شد ***

به گزارش مرزداران؛ عملیات اجرایی فاز اول احداث کارخانه مونتاژ انواع مینی تراکتور باغی شرکت نیکو کشت سبز بنیان نوین منطقه آزاد ماکو بمناسبت دهه فجر و با سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و با حضور مسئولان شهرستانی در ناحیه صنعتی صنایع سبک منطقه آزاد ماکو آغاز شد.

بعد از بهره برداری  این واحد تولیدی برای ۱۴۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

ظرفیت تولید این واحد صنعتی  ۱۰۰۰ عدد در سال می باشد و مواد اولیه این کارخانه از طریق شرکتهای ایرانی و کشورهای چین و آلمان تهیه و محصولات آن در فاز اول صرفا به داخل سرزمین اصلی ارسال می شود.

*** فاز اول کارخانه انواع دوربین مدار بسته منطقه آزاد ماکو افتتاح شد ***

به گزارش مرزداران؛ فاز نخست کارخانه مونتاژ انواع دوربین های مدار بسته بمناسبت دهه فجر و با حضور مسئولان شهرستانی در ناحیه صنعتی صنایع سبک منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین افتتاح این واحد صنعتی گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو همواره و حامی در کنار سرمایه گذاران است و احداث مرکز حمایت و تسهیل سرمایه گذاری که امروز افتتاح شد در این راستا است.

حسین گروسی با اشاره به بهره برداری از این واحد صنعتی که مرتبط با موضوعات الکترونیکی و آی سی و آی تی است به تفاهم نامه ایجاد دیتاسنتر منطقه آزاد ماکو اشاره کرد و افزود: از پیشنهادات و نظرات نخبگان در کاهش موانع کسب و کار و توسعه و افزایش فرصت های کسب و کار منطقه استقبال می کنیم.

شایان ذکر است: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در فاز اول آغاز به کار کرد و با فعالیت یک شیفت کاری در فاز اول کارخانه مونتاژ انواع دوربین مدار بسته برای ۱۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

ظرفیت سالانه این واحد  ۱۸ هزار و ۲۵۰ عدد در سال بوده و اکثر مواد اولیه این کارخانه از طریق شرکتهای ایرانی تامین خواهد شد و در صورت لزوم برخی قطعات الکترونیکی از کشور چین و … تهیه خواهد گردید که محصولات آن در فاز اول صرفا به داخل سرزمین اصلی ارسال می شود.

*** بهره برداری از یک واحد تولیدی حوله و انواع کالای خواب در شهرک صنایع سبک منطقه آزاد ماکو ***

به گزارش مرزداران؛ فاز نخست کارخانه انواع حوله و کالای خواب ایلکای تجارت بمناسبت دهه فجر و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مسئولان شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

واحد تولیدی ایلکای تجارت منطقه آزاد ماکو با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در حاشیه آئین افتتاح این واحد گفت: در حال حاضر صنعت دنیا مبتنی بر رویکردهای نوین بهره‌وری، تولید دانش بنیان، بازاریابی و فروش است و سرمایه گذاران باید با این رویکرد فعالیت اقتصادی انجام دهند.

حسین گروسی با تاکید بر ایجاد فرصت های شغلی و کسب و کارها با بهره گیری از تمام ظرفیت منطقه آزاد افزود: می توان با سیاست گذاری درست، برنامه ریزی، حمایت های همه جانبه و تسهیل شرایط و قوانین از این شرایط سخت اقتصادی عبور و اشتغال و تولید را بیش از پیش حفظ کرد.

شایان ذکر است:این واحد تولیدی با فعالیت یک شیفت کاری و با ظرفیت سالانه ۱۰۰ هزار متر مربع، در فاز اول برای ۱۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و مواد اولیه این کارخانه از طریق شرکتهای ایرانی و کشور ترکیه تهیه می شود که محصولات آن صرفا به داخل سرزمین اصلی ارسال می شود.

*** افتتاح کارخانه تولید روکش طبیعی چوب در منطقه آزاد ماکو ***

به گزارش مرزداران؛ کارخانه بنیس صنعت پارلا آستاوود تولید کننده روکش طبیعی چوب بمناسبت دهه فجر و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و ظرفیت تولید سالانه ۲ میلیون متر مربع با اشتغالزایی ۲۰ نفر در شهرک صنعتی شهرستان شوط به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است: روکش های طبیعی (veneer) ورقه های نازک چوبی هستند که برای پوشش انواع مختلف صفحات فشرده چوبی از قبیل تخته خرده چوب، فیبر و غیر آنها به کار می روند. در حقیقت هدف از روکش کردن این صفحات این است که ظاهر آنها با چنین پوششی به شکل و طرحهای زیبا و مشتری پسند در آیند.

*** عملیات اجرایی کارخانه تولید گاردان خودرو در منطقه آزاد ماکو آغاز شد ***

به گزارش مرزداران؛ عملیات اجرایی فاز اول کارخانه تولید انواع گاردان خودرو ، میل شاخ گاردان خودرو (احمد آفتی) بمناسبت دهه فجر با حضور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در ناحیه صنعتی شماره یک صنایع سبک آغاز شد.

کارخانه تولید گاردان، قطعات گاردان و چهارشاخ ماشین آلات سبک و سنگین با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

این واحد تولیدی با اشتغالزایی بالغ بر ۶۳ نفر و ظرفیت تولید یک میلیون و ۲۰۰ عدد و ۷۰۰ هزار دستگاه بعد از اتمام فعالیت می کند.

مواد اولیه این کارخانه از طریق شرکتهای ایرانی تهیه که محصولات آن در فاز اول صرفا به داخل سرزمین اصلی ارسال می شود.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=21742
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 317 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۵ واحد تولیدی با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان در ماکو کلنگ زنی و افتتاح شد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.