افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 28 April , 2024
11
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو با تدوین برنامه استراتژیک ارتقاء می یابد

  • کد خبر : 21885
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو با تدوین برنامه استراتژیک ارتقاء می یابد
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با تدوین برنامه استراتژیک و راهبردی در طرح جامع منطقه، صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو ارتقاء می یابد.

به گزارش مرزداران؛ حسین گروسی در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران منطقه،‌ پتانسیل منطقه آزاد ماکو برای برگزاری جشنواره های متعدد در تمام فصول سال را فرصتی ارزشمند توصیف کرد و افزود: در اکثر مناطق آزاد دیگر این فرصت برای برگزاری جشنواره ها در تمام فصل ها محیا نیست و موقعیت منطقه آزاد ماکو برای جذب گردشگر و افزایش کسب وکار ها از این حوزه فراوان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با تدوین برنامه استراتژیک و راهبردی در طرح جامع منطقه، صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو ارتقاء می یابد.

وی افزود: علاوه برفرصت های سرمایه گذاری در حوزه های لجستیک، ترانزیت، صنعت و معدن و کشاورزی، به صنعت گردشگری نیز نگاه اشتغالزا داریم.

گروسی اقامت شبانه مسافران عبوری به خارج از کشور در منطقه آزاد ماکو بسیار مهم دانست وتصریح کرد: برای اقامت شبانه مسافران و هدایت آنان برای خرید و بازدید از جاذبه های منطقه آزاد ماکو باید برنامه ریزی شود و در این خصوص به اطلاع رسانی خبرنگاران نیازمندیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ایجاد زنجیره ارزش تولید در منطقه را با اهمیت عنوان کرد و ادامه داد: در بحث کشاورزی و امنیت غذایی، برای زنجیره از مزرعه تا سفره برنامه ریزی می کنیم تا فرصت های خوبی در اشتغالزایی ایجاد شود.

گروسی خاطرنشان ساخت: با توجه به ایثار و از خودگذشتگی مردم،‌ شایسته نیست در دهه چهلم انقلاب که باید شاهد تدبیر، عقلانیت و پختگی باشیم، دچار سوء مدیریت و تکرار اشتباهات و مشکلاتی شویم که مردم را آزرده می کند.

در این نشست از پوستر نخستین جشنواره زمستانی منطقه آزاد ماکو رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=21885
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 293 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو با تدوین برنامه استراتژیک ارتقاء می یابد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.