افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 6 May , 2024
13
با حضور انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران برگزار شد

آغاز تور معرفی منطقه آزاد ماکو

  • کد خبر : 21908
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
آغاز تور معرفی منطقه آزاد ماکو
معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: نخستین “فم تور” گردشگری (تور آشناسازی) با هدف شناساندن جاذبه‌های منطقه آزاد ماکو برای آژانس‌های مسافرتی کشور همزمان با برگزاری اولین جشنواره زمستانه منطقه آزاد ماکو برگزار می شود

به گزارش مرزداران ؛ معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: نخستین “فم تور” گردشگری (تور آشناسازی) با هدف شناساندن جاذبه‌های منطقه آزاد ماکو برای آژانس‌های مسافرتی کشور همزمان با برگزاری اولین جشنواره زمستانه منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

بهنام امیریان افزود: در مرحله اول این تور رئیسان و اعضای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران از ۱۵ استان از جمله تهران، گلستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، ایلام، فارس، خراسان شمالی، لرستان، آذربایجان شرقی و کردستان حضور دارند.

وی با بیان اینکه در این تور مهمترین چارتر کننده های هواپیمایی از جمله مدیران شرکت های برج سفید، آفاق سیر، پیک خورشید و …. نیز حضور دارند افزود:‌ این تور به منظور معرفی جاذبه ها و آثار تاریخی منطقه آزاد ماکو به مسافران و گردشگران ایرانی برگزار شده است.

شایان ذکر است: در این تور گردشگری رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران آقای حرمت اله رفیعی و اعضای هیئت مدیره انجمن حضور دارند.

منطقه ماکو مملو از جاذبه های توریستی و گردشگری زیبا و خاص است و همین مسئله باعث شده تا افرادی که به سراغ این منطقه آمده از این جاذبه های توریستی دیدن می کنند، لحظات فوق العاده ای را در منطقه ماکو سپری کنند.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=21908
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 421 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آغاز تور معرفی منطقه آزاد ماکو بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.