افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024
15

سهل انگاری برخی مسئولین باعث داغدار شدن یک خانواده نزدیک عید شد

  • کد خبر : 22029
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۳۹
سهل انگاری برخی مسئولین باعث داغدار شدن یک خانواده نزدیک عید شد
 سهل انگاری برخی از مسئولین نسبت به عدم نظارت بر کمربندی کناری مسیر فلکه شیر تا سه راهی باغچه جوق ماکو باعث داغدار شدن یک خانواده نزدیک عید نوروز شد.

به گزارش مرزداران؛ فیلمی در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که نشان می دهد که روز دوشنبه بر اثر سانحه رانندگی دو پاکبان شهرداری مقابل دانشگاه پیام نور ماکو مصدوم شده اند.

متاسفانه بعد از ساعاتی یکی از این پاکبان ها به نام علی محمدی بر اثر جراحات شدید دار فانی را وداع گفت.

سوالی که مطرح میشود این است که از سال ۱۳۹۰ جاده مقابل دانشگاه پیام نور به عنوان جاده کمربندی ماکو تبدیل به اتوبان شده و تعریض شده است ولی چرا از همان سال تا به امروز یک طرف آن از مقابل سه راهی قره خاچ تا سه راهی پیام نور هنوز آسفالت نشده است و فقط یک طرف این اتوبان تبدیل به مسیر رفت آمد خودروها شده است؟ چرا این همه تاخیر و تعلل در آسفالت کردن این بخش وجود دارد؟

با توجه به اینکه در این مسیر مجموعه سالن دو هزار نفری، سالن حجاب و الغدیر، دانشگاه پیام نور وسازمان فنی و حرفه ای شهرستان ماکو وجود دارد و مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو در دانشگاه پیام نور مستقر می باشد، سالانه جلسات مهم متعددی در این مرکز و برنامه های متنوعی در سالن دو هزار نفری ماکو برگزار می گردد که میتوان از جمله آن به برگزاری کارگاه مزایا و تسهیلات دانش بنیان شدن شرکت ها در مرکز نوآوری و یا به حضور جواد خیابانی در مسابقه دوستانه فوتسال به منظور کمک به زلزله زدگان خوی در سالن دو هزار نفری اشاره کرد؛ علاوه بر این موارد دانشجویان زیادی در دانشگاه پیام نور ماکو مشغول تحصیل هستند که هنگام هوای آفتابی با گرد و خاک زیاد، هنگام هوای بارانی و برفی با مشکل تردد در گل و لای و مهمتر از همه با خطرات جانی مواجه هستند که این وضعیت برازنده منطقه آزاد نیست.

سوال دیگری که مطرح می شود این است که اگر این مسیر برای تردد خودروها باز شده چرا بدون نظارت رها شده است؟ نه دوربین نظارتی، نه کنترل و نه سرعتگیر مناسب در آن وجود دارد و بعد از ساعات خاصی از شب این مسیر خلوت تبدیل به مکانی برای تخلیه و تحویل بارهای قاچاق به مشتریان خاص خود شده است که به طور مکرر مشاهده می شود که تریلی، کامیون و یا کامیونت مشغول تخلیه با عجله بار به ماشین های شخصی می باشد.

علاوه بر این موارد با توجه به از بین رفتن سرعتگیر موجود مقابل بریدگی دانشگاه پیام نور و عدم تعمیر آن طی یکسال گذشته و نبود نظارت کافی، این مسیر تبدیل به محل کورس ماشین رانی جوانان و نوجوانان، محل آزمایش سرحد سرعت ماشین برخی شهروندان و یا مکانی برای آموزش رانندگی شهروندان به خانواده های خود شده است.

سهل انگاری برخی از مسئولین نسبت به عدم نظارت بر این مسیر و یا آسفالت و جدا کردن باند دوم آن از مسیر رفت باعث داغدار شدن یک خانواده نزدیک عید نوروز شد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=22029
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 387 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سهل انگاری برخی مسئولین باعث داغدار شدن یک خانواده نزدیک عید شد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.