افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024
10

۲۵ درصد پرونده های قاچاق کالا و ارز آذربایجان غربی در شهرستان ماکو تشکیل شده است

  • کد خبر : 22043
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۵۴
۲۵ درصد پرونده های قاچاق کالا و ارز آذربایجان غربی در شهرستان ماکو تشکیل شده است
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی گفت: اگر بخواهیم آمار شهرستان ماکو را با استان مقایسه کنیم ۱۰ درصد پرونده های کالا و خدمات استان در شهرستان ماکو تشکیل، رسیدگی و محکومیت صادر شده است.

به گزارش مرزداران؛ نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ماکو گفت: در حوزه تعزیرات همکاران ما در این شهرستان عملکرد خوبی دارند و اگر بخواهیم آمار شهرستان ماکو را با استان مقایسه کنیم ۱۰ درصد پرونده های کالا و خدمات استان در شهرستان ماکو تشکیل، رسیدگی و محکومیت صادر شده است.

وی افزود: در حوزه قاچاق کالا و ارز ۲۵ درصد پرونده های قاچاق کالا و ارز استان در شهرستان ماکو تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اثرات اقدامی تعزیرات حکومتی در این شهرستان مشخص است اظهار داشت: ۹۹/۶ درصد پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی شهرستان رسیدگی و حکم صادر شده و ۹۸/۶ دهم درصد آن نیز اجرا شده است.

نجف زاده در حوزه بهداشت و درمان نیز گفت: هشت درصد پرونده های تشکیل شده تعزیرات در شهرستان ماکو در حوزه بهداشت، دارو و درمان می باشد.

وی تاکید داشت: مسئولین با عدم رسیدگی به مشکلات مردم نارضایتی ایجاد نکنند لذا به گزارشات ، شکایات و دغدغه های مردم باید در اسرع وقت ورود و رسیدگی شود.

وی خاطرنشان ساخت: باید پل های ارتباطی با مردم را تقویت کنیم چرا که مردم چشم بینای ما هستند و می توانند گزارشات و تخلفات را به بازرسین ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=22043
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 325 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۲۵ درصد پرونده های قاچاق کالا و ارز آذربایجان غربی در شهرستان ماکو تشکیل شده است بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.