افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 28 April , 2024
11
فرماندار ماکو:

کنترل و نظارت جدی بازرسین بر قیمت ها باید آثار خود را در بازار نشان دهد

  • کد خبر : 22066
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
کنترل و نظارت جدی بازرسین بر قیمت ها باید آثار خود را در بازار نشان دهد
فرماندار ماکو گفت: نظارت ها بر بازار باید طوری باشد که مردم آن را احساس کنند لذا کنترل و نظارت جدی بازرسین بر قيمت ها باید آثار خود را در بازار نشان دهد.

به گزارش مرزداران؛ نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران گفت: نظر به اینکه در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان هستیم و نظارت ها بر بازار باید طوری باشد که مردم آن را احساس کنند لذا کنترل و نظارت جدی بازرسین بر قیمت ها باید آثار خود را در بازار نشان دهد .

کاظمی با اشاره به اینکه اگر یک واحد صنفی برای بار چندم مرتکب تخلف شود باید دیگر چشم پوشی صورت نگیرد افزود: با واحدهای صنفی متخلف باید با جدیت برخورد و نسبت به لغو پروانه فعالیت آنها اقدام شود چرا که تکرار تخلف و چشم پوشی از آن توهین به مردم است.

وی در خصوص مجازات واحدهای صنفی متخلف با اشاره به اینکه پلمپ موقت در بسیاری مواقع غیرموثر و فاقد بازدارندگی لازم می باشد گفت: برای برخورد با واحدهای صنفی متخلف بهتر است احکام بازدارنده صادر شود.

فرماندار شهرستان ماکو همچنین خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی و سامانه بسیار منسجم و به روز از سوی اتحادیه صنفی شهرستان به منظور برخورد جدی با متخلفین و جلوگیری از تکرار تخلف توسط برخی از واحدهای صنفی در شهرستان شد.

وی در ادامه با تاکید بر جلوگیری از افزایش هر گونه قیمت در بازار در راستای عرضه مناسب میوه عید خاطرنشان ساخت: جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی می تواند با تزریق میوه عید در کنترل و کاهش قیمت ها تاثیر گذار باشد به طوری که دست واسطه ها در بازار قطع شده و میوه بدون واسطه و صحیح به دست مردم برسد.

کاظمی بیان نمود: در راستای کنترل و نظارت بر بازار ضروریست از هر اداره یک نفر به عنوان بازرس در اختیار جهاد کشاورزی قرار داده شود و وقتی ناظرین در بازار به این نتیجه می رسند که واحد صنفی متخلف باید پلمپ و پروانه کسب آن باطل شود حتماً این کار صورت گیرد.

ویخاطرنشان ساخت: هر ناظری که به تخلفات انجام گرفته در بازار چشم پوشی و کوتاهی کند باعث بی ثباتی در بازار شده و به حق مردم جفا کرده است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=22066
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 305 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کنترل و نظارت جدی بازرسین بر قیمت ها باید آثار خود را در بازار نشان دهد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.