افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
11
مدیر پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد بیش یک میلیون مسافر از مرز بازرگان

  • کد خبر : 22079
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
تردد بیش یک میلیون مسافر از مرز بازرگان
مدیر پایانه مرزی بازرگان گفت: از ابتدای سال جاری، تردد مسافر از طریق این مرز یک میلیون و ۱۷۲ نفر است.

به گزارش مرزداران؛ بهرام سلمان زاده مدیر پایانه مرزی بازرگان در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در خصوص میزان تردد مسافر از این مرز، اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون یک میلیون و ۱۷۲ نفر مسافر از طریق مرز بازرگان تردد کرده‌اند در حالی که میزان تردد در  مدت مشابه سال قبل، ۳۷۴ هزار و ۹۳۹ هزار نفر بود.

وی افزود: تعداد مسافران ورودی ایرانی ۲۹۰هزار و ۷۸۳ نفر و مسافران خروجی ایرانی ۲۷۱هزار و ۷۹۱نفر در این مدت می باشد که مسافران ورودی ایرانی ۱۴۶درصد و خروجی ایرانی نیز ۱۸۶درصد بیشتر شده است.

مدیر پایانه مرزی بازرگان در خصوص تردد اتوبوس از گمرک بازرگان که در مجاورت مرز ایران با کشورهای ترکیه قرار دارد اظهار داشت: در این مدت تعداد تردد اتوبوس از طریق مرز بازرگان، پنج هزار و ۸۸۲ دستگاه بود که از این تعداد دو هزار و ۹۴۴ دستگاه ورودی و دو هزار و ۹۳۸ دستگاه نیز خروجی است.

سلمان زاده ادامه داد: تعداد مسافران خارجی از ابتدای سال ۱۴۰۱ نیز ۲۴۰ هزار و ۸۸ نفر و شمار مسافران خروجی نیز ۱۹۷ هزار و ۷۹۱ نفر است که به ترتیب ۱۴۸و ۲۰۲درصد رشد داشته است.

لازم به ذکر میباشد گمرک بازرگان و شهرستان ماکو در مجاورت مرز ایران با کشورهای ترکیه و جمهوری‌ آذربایجان قرار دارد؛ مرزهای جمهوری اسلامی در این منطقه و با این کشورها به ترتیب ۱۳۰ و ۱۴۰ کیلومتر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=22079
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 451 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تردد بیش یک میلیون مسافر از مرز بازرگان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.