افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
12
رئیس کمیته خدمات بهداشتی،‌ سلامت و محیط زیست منطقه آزاد ماکو:

آمادگی کامل در میزبانی میهمانان نوروزی داریم

  • کد خبر : 22383
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
آمادگی کامل در میزبانی میهمانان نوروزی داریم
رئيس كميته خدمات بهداشتي، سلامت و محيط زيست ستاد اجرايي خدمات سفر منطقه آزاد ماكو از آمادگی این کمیته برای میزبانی و پذیرش میهمانان و مسافران نوروزی خبر داد. 

به گزارش گروه سلامت مرزداران؛ دکتر اسلام یادگاری در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در این خصوص گفت: در نوروز ۱۴۰۲ به منظور ایجاد بستر مناسب سفر ایمن برای مسافران و گردشگران و همچنین ایجاد آمادگی و پیش بینی برای انجام عملیات امداد و نجات در حوادث مختلف و بلایای طبیعی با همکاری هلال احمر  برنامه ریزی لازم انجام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به بیماری هایی که طی چند سال اخیر در کشور شایع شد و هنوز تاثیرات آن به چشم میخورد و عدم رعایت اصول زیست محیطی در سفر های پرحجم آیا اقداماتی در خصوص پیشگیری و کنترل صورت گرفته است؟ اظهار داشت: ساماندهی، توسعه ونظارت بر رعایت بهداشت در مراکز عمومی، پذیرایی و اقامتی و همچنین مجتمع‌های بین راهی و نیز کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای درمانی و سطح بهداشت عمومی در شهرها و روستاها و از طرفی با توجه به اهمیت رعایت اصول زیست محیطی در سفر های پرحجم و کنترل و پیشگیری از آسیب هایی که ناشی از این سفرها متصور است برنامه ریزی لازم انجام شده است.

وی اضافه کرد: استقرار پایگاه های سلامت و ایمنی در محورهای مواصلاتی با پراکندگی جغرافیای مناسب و تقویت پایگاه های امداد و نجات و ایجاد پایگاه های موقت امداد ونجات، کنترل ارائه خدمات مراکز بهداشتی  و صیانت از محیط زیست و پاکیزگی شهرها در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=22383
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 219 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آمادگی کامل در میزبانی میهمانان نوروزی داریم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.