افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
15
با حضور مجید جلالی سراستعدادیاب فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران:

استعدادیابی فوتبال پسران در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

  • کد خبر : 22389
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
استعدادیابی فوتبال پسران در منطقه آزاد ماکو برگزار شد
برنامه استعدادیابی منطقه‌ای فوتبال پسران با حضور ۱۰۰ فوتبالیست از شهرستان های منطقه آزاد ماکو در سالن چند منظوره شهدای شهر بازرگان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی مرزداران؛ استعدادیابی منطقه ای رده سنی ۱۲ الی ۱۴ سال فوتبال پسران با حضور مجید جلالی سراستعدادیاب فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و جمعی از پیشکسوتان و مربیان و با حضور بیش از ۱۰۰ فوتبالیست از شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت برگزار شد.

مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو در حاشیه این برنامه اظهار داشت: این استعدادیابی برای استفاده از توان ورزشکاران و آماده سازی آنان برای تیم ملی نونهالان و حضور در اردوهای مختلف برگزار شده است.

به گفته علی فرج پور  این استعدادیابی به توسط سازمان منطقه آزاد ماکو و زیر نظر فدراسیون فوتبال و با همکاری هیات فوتبال شهرستان ماکو و اداره ورزش وجوانان شهرستان برگزار شد.

وی اظهار داشت: از همین استعدادیابی‌ها بازیکنان بزرگی همچون سجاد طجرلو به فوتبال کشور و دنیا معرفی شده‌اند و این استعدادیابی برای معرفی فوتبالیست‌های بزرگ و توانمند بسیار حائز اهمیت است.

فرج پور خاطر نشان ساخت: نفرات برتر این برنامه استعدادیابی که توسط استعدادیاب‌ها و مربیان فدراسیون فوتبال انتخاب می‌شوند، در صورت پرورش استعدادها به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت می شوند.

مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو  گفت: انتظار می‌رود در این استعدادیابی ها فوتبالیست‌های خوبی شناسایی و به تیم ملی دعوت شوند.

شایان ذکر است: کارگاه آموزش استعدادیابی ویژه مربیان و پیشکسوتان منطقه با تدریس مجید جلالی نیز در منطقه آزاد ماکو برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=22389
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 478 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای استعدادیابی فوتبال پسران در منطقه آزاد ماکو برگزار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.