افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 26 April , 2024
11

اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ماکو به مناطق عملیاتی جنوب کشور

  • کد خبر : 22418
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۰۷
اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ماکو به مناطق عملیاتی جنوب کشور
مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویی ماکو جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش مرزداران؛ مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور فرماندار ماکو، رئیس دانشگاه آزاد و پیام نور و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو گفت: اعزام کاروان راهیان نور نقش مهمی در مقابله باتهاجم فرهنگی دشمن ایفا می کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ادامه راه شهدا یکی از مهمترین ارکان زندگی در ایران اسلامی است؛ بنابراین بازدید از مناطق جنگی، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را بیش از  پیش در بین مردم به خصوص نسل جوان زنده نگه می دارد.

وی ادامه داد: برنامه عظیم و معنوی راهیان نور فرصتی بسیار بزرگ و استراتژیک برای نظام اسلامی به وجود آورده تا بتواند با آشنا کردن جوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، تداوم انقلاب و دستیابی به افق‌های پیش روی آن را هموار کند.

کاظمی با اشاره به اینکه راهیان نور یک حرکت جهادی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: برکات تمام ناشدنی این اردو غیرقابل انکار و مسلم است، اینکه نسل‌های آینده باید به معنای واقعی مفهوم دفاع مقدس را درک کرده و بدانند که برای آسایش و امنیت امروزشان خون‌های فراوانی ریخته شده و آنان میراث دار دستاوردهای حضرت امام (ره) و شهدای والا مقام این کشور هستند.

فرماندار ماکو تصریح کرد: راهیان نور یک فرصت مناسب برای جهاد تبیین است در زمانی که رسانه های استکباری تلاش می کنند جلاد و شهید به جای هم قرار بگیرند این سفر معنوی فرصت مناسبی در راستای تبیین واقعیت‌ها و انتقال تجربیات رزمندگان به نسل آینده است.

این برنامه به مدت ۵ روز در مناطق عملیاتی جنوب کشور (شلمچه، اروندکنار ،طلاییه، فکه و غیره) انجام خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=22418
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 292 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ماکو به مناطق عملیاتی جنوب کشور بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.