افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
13
با پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو صورت گرفت؛

برقراری واریز عوارض خروج از کشور به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو

  • کد خبر : 22923
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۴
برقراری واریز عوارض خروج از کشور به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو
عوارض خروج از کشور واریزی به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو صرف عمران و آبادانی و رونق کسب وکار در منطقه می شود که از سال ۹۷ واریز آن به حساب سازمان متوقف شده بود.

به گزارش گروه اقتصاد مرزداران؛ با پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از این پس عوارض خروج از کشور از مرزهای این منطقه، به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو واریز می شود.

عوارض خروج از کشور واریزی به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو صرف عمران و آبادانی و رونق کسب و کار در منطقه می شود که از سال ۹۷ واریز آن به حساب سازمان متوقف شده بود. با پیگیری های متعدد که توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو انجام شد این عوارض به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو واریز می شود.

شایان ذکر است؛ منطقه آزاد تجاری _ صنعتی ماکو بر اساس قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری _ صنعتی و آیین نامه های اجرایی، اداره می شود که یکی از این آیین نامه ها اجرای اخذ عوارض در مناطق آزاد تجاری_ صنعتی است.

بر این اساس کلیه عوارض ماخوذه از قبیل عوارض شماره گذاری خودروها، عوارض سالانه، عوارض تردد، عوارض مواصلاتی، عوارض بندری، عوارض فرودگاهی، عوارض فعالیت یا پذیره، عوارض کالا، عوارض خدمات شهری و عوارض ورود و عوارض خروج اشخاص، اخذ می شود .

عوارض خروج وجوهى است که سازمان به هنگام خروج اشخاص از مرزهاى منطقه به مقصد خارج از کشور، دریافت مى کند که در این زمینه عوارض دریافتی قانونی است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=22923
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 224 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برقراری واریز عوارض خروج از کشور به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.