افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
10

علما و مبلغین برای ارتقای «فرهنگ کار» در بین جوانان اهتمام ویژه کنند

  • کد خبر : 22943
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
علما و مبلغین برای ارتقای «فرهنگ کار» در بین جوانان اهتمام ویژه کنند
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ ارتقای فرهنگ کار موجب رشد تولید و به تبع آن مهار تورم در جامعه خواهد شد و علما و مبلغین در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش گروه فرهنگی مرزداران؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ ارتقای فرهنگ کار موجب رشد تولید و به تبع آن مهار تورم در جامعه خواهد شد و علما و مبلغین در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

حسین گروسی  در نشست رهیافت جهاد تبیین با حضور علما و مبلغین تشیع و تسنن شهرستان ماکو افزود:‌مهمترین رسالت در شرایط کنونی جامعه، جهاد تبیین است و علما و روحانیون در این خصوص وظیفه مضاعفی دارند.

وی پیوست فرهنگی تمام پروژه ها را جزو اولویت های سازمان منطقه آزاد ماکو برشمرد و اضافه کرد: در گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری به جوانان تاکید دارند، با بهره گیری  از ظرفیت جوانان و تلفیق آن با تجربیات بزرگترها می توان رشد اقتصادی و رشد تولید را در منطقه رقم زد.

وی وحدت بین اقوام مختلف و شهروندان منطقه آزاد ماکو را مثال زدنی عنوان کرد و افزود:‌ تحقق اهداف سازمان منطقه آزاد ماکو بدون همکاری، همیاری علما و مبلغین و فرهنگ سازی بین تمام شهروندان امکان پذیر نیست.

گروسی با تاکید بر اینکه وحدت بین امت اسلامی را دشمنان نمی توانند تحمل کنند افزود:‌ فرهنگسازی برای کار و مسئولیت پذیری در جوانان با همت شما علما و تبلیغ آن بین آحاد جامعه امکان پذیر است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت:‌اگر همدلی و کار مضاعف را همچنان حفظ کنیم منطقه آزاد ماکو در توسعه، از مناطق آزاد دیگر جلو خواهد زد.

#ماه_امید

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=22943
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 219 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای علما و مبلغین برای ارتقای «فرهنگ کار» در بین جوانان اهتمام ویژه کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.