افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
12
امام جمعه ماکو:

روز طبیعت؛ نشانه‌ی شعور بالای ملتی است که می‏ خواهند از طبیعت زیبا بهر‏مند شوند

  • کد خبر : 22995
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۷
روز طبیعت؛ نشانه‌ی شعور بالای ملتی است که می‏ خواهند از طبیعت زیبا بهر‏مند شوند
امام جمعه ماکو گفت: «روز طبيعت» فقط يك شعار نيست ؛ بلكه نشانه‌ي شعور بالاي ملتي است كه مي‏ خواهند سال‏هاي متمادي از اين طبيعت زيبا بهر‏مند شوند پس آن را به زباله‌داني همگاني تبديل نسازيم.

به گزارش گروه فرهنگی مرزداران؛ حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در خصوص روز طبیعت گفت: سیزدهم فروردین ماه هرسال، روز طبیعت نامگذاری شده. در این روز، مردم با توجه به سنت و فرهنگی که دارند، از خانه ‏ها بیرون می‏آیند و به دامن دشت و صحرا و باغ و طبیعت پناه می‌برند تا آخرین روز عید را در طبیعت و در کنار سبزه و گیاه و آب روان چشمه ها و جویبارها سپری کنند.

وی افزود: روز سیزدهم فروردین روزی است، در عین حال که از طبیعت و آب و هوای خوب آن استفاده می‌کنیم، باید سعی کنیم تا آن را به زباله‌دانی همگانی تبدیل نسازیم و به همه نشان دهیم که «روز طبیعت» فقط یک شعار نیست؛ بلکه نشانه‌ی شعور بالای ملتی است که می‏ خواهند سال‏های متمادی از این طبیعت زیبا بهر‏مند شوند.

وی با اشاره به فتوای آیت الله مکارم شیرازی در مورد روز طبیعت گفت: آیت الله مکارم شیرازی در خصوص این روز فرمود: سیزده بدر ریشه شرعی ندارد و از خرافات است، ولی تفریح سالم و خالی از گناه بدون اعتقاد به نحس بودن سیزده اشکالی ندارد.

انتهای پیام/

#روز_طبیعت

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=22995
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 320 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای روز طبیعت؛ نشانه‌ی شعور بالای ملتی است که می‏ خواهند از طبیعت زیبا بهر‏مند شوند بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.