افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
13

نجواهای متضرعانه العفو در آخرین لحظات اتمام شب های قدر

  • کد خبر : 23313
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۴:۳۰
نجواهای متضرعانه العفو در آخرین لحظات اتمام شب های قدر
مردم متدین شهرستان ماکو در آخرین شب احیا به صورت پرشور در مسجد علی ابن ابیطالب ماکو حاضر شده و در آخرین لحظات اتمام شب های قدر متضرعانه به درگاه خدا، ندای العفو سر دادند.

به گزارش گروه فرهنگی مرزداران؛ مردم متدین شهرستان ماکو در آخرین شب احیا به صورت پرشور در مسجد علی ابن ابیطالب ماکو حاضر شده و در آخرین لحظات اتمام شب های قدر متضرعانه به درگاه خدا، ندای العفو سر دادند.

در این مراسم دعاهای کمیل، مجیر، جوشن کبیر و بک یا الله قرائت شد.

حجت الاسلام سید احمد موسوی امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب در این مراسم با اشاره به اهمیت دعا و التماس به درگاه خدا در شب های قدر گفت: در شب های قدر درهای آسمان گشوده شده و ملائک به زمین می آیند تا دعاهای بندگان را اجابت کنند اما این بدان معنا نیست که در صورت عدم اجابت دعا خداوند توجهی به انسان ندارد.

وی افزود:نباید مانند (کسی که دعایش به اجابت نرسید و به درگاه خداوند شاکی شد که خدایا تو دعای من را اجابت نکردی من هم چند روزه واجب تو را نخواهم گرفت) از فرایض خود روی گردان باشیم چراکه خداوند رحمان و رحیم بسیار آمرزنده و مهربان است و در صورتی که دعای فردی مورد اجابت واقع نشد این به صلاح و مصلحت خود او بوده و خداوند در جاهای دیگر وی را مورد عنایت رحمت خود قرار داد.

وی تصریح داشت: هستند بسیار افراد که چون دعایشان مورد اجابت نرسیده نسبت به دین خود سست شده و به وجود خدا شک کرده اند لذا دعا به درگاه خداوند برای این نیست که حتما دعا مستجاب گردد.

وی در خصوص حجاب و عفاف و اهمیت روز قدس و همچنین مورد آزار و اذیت قرار گرفتن فلسطینی ها در نماز جمعه توسط اسرائیلی ها مطلبی ایراد نمود.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=23313
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 267 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نجواهای متضرعانه العفو در آخرین لحظات اتمام شب های قدر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.