افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 26 April , 2024
10
به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

دهمین نمایشگاه کتاب منطقه آزاد ماکو گشایش یافت

  • کد خبر : 23522
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۳۴
دهمین نمایشگاه کتاب منطقه آزاد ماکو گشایش یافت
دهمین نمایشگاه کتاب و محصولات قرآنی و مذهبی با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو و امام جمعه شهرستان ماکو در سالن اداره برق ماکو به مناسبت ماه مبارک رمضان گشایش یافت.

به گزارش گروه فرهنگی مرزداران؛ دهمین نمایشگاه کتاب و محصولات قرآنی و مذهبی با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو و امام جمعه شهرستان ماکو در سالن اداره برق ماکو به مناسبت ماه مبارک رمضان گشایش یافت.

بهنام امیریان، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در حاشیه گشایش این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار مرزداران اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف افزایش سرانه مطالعه و با حضور ۲۰۰ ناشر امروز بازگشایی شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در این نمایشگاه تعداد هشت هزار جلد کتاب و دو هزار و ۵۰۰ عنوان در بخش های مذهبی، تاریخی، ادبیات، فاخر، کودک، نفیس، مرجع، روان شناسی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است، افزود: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه کارگاه های نقاشی، طراحی و خوشنویسی با حضور هنرمندان منطقه نیز برگزار می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه آثار منتشر شده نویسندگان منطقه آزاد ماکو نیز در معرض دید عموم قرار گرفت.

امیریان اضافه کرد: علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ و ۱۶ عصر تا ۲۳شب به محل نمایشگاه واقع در بلوار امام خمینی (ره) سالن ورزشی اداره برق مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه برای خرید آزاد است، ۱۵ و ۴۰ درصد تخفیف ویژه به علاقه مندان و مراجعه کنندگان ارائه می شود.

لازم بذکر است دهمین نمایشگاه کتاب از تاریخ ۲۶ فروردین لغایت ۳۱ فروردین دایر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=23522
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 307 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دهمین نمایشگاه کتاب منطقه آزاد ماکو گشایش یافت بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.