افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
15

منطقه آزاد ماکو میزبان شبکه جهانی جام جم / پخش مستقیم برنامه دل روشنی به مدت سه شب از آنتن جهانی

  • کد خبر : 23559
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۱۶
منطقه آزاد ماکو میزبان شبکه جهانی جام جم / پخش مستقیم برنامه دل روشنی به مدت سه شب از آنتن جهانی
معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: بنابه درخواست شبکه جهانی جام جم و موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، به مدت سه شب برنامه دل روشنی به مناسبت عید سعید فطر در منطقه آزاد ماکو بصورت زنده از شبکه جهانی جام جم صدا و سیما بروی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگی مرزداران؛ معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: بنابه درخواست شبکه جهانی جام جم و موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، به مدت سه شب برنامه دل روشنی به مناسبت عید سعید فطر در منطقه آزاد ماکو بصورت زنده از شبکه جهانی جام جم صدا و سیما بروی آنتن می رود.

بهنام امیریان در گفت و گو با خبرنگار مرزداران با بیان اینکه این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شب عید فطر پخش خواهد شد افزود: معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و شناساندن پتانسیل های گردشگری، آثار تاریخی و طبیعی این منطقه به مخاطبین ایرانی و ساکنین کشورهای دیگر از دیگر اهداف پخش زنده این برنامه از منطقه آزاد ماکو است.

وی خاطرنشان ساخت: برنامه دل روشنی به مدت سه شب طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه ۱ الی ۳ اردیبهشت از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۲۴:۰۰ به وقت محلی از محل همایش ها و نمایشگاه های دائمی منطقه آزاد ماکو پخش می شود.

امیریان ضمن دعوت از شهروندان ماکویی برای حضور در صحنه پخش این برنامه در نمایشگاه بین المللی ماکو اضافه کرد: اجرای برنامه های شاد با حضور اهالی منطقه، موسیقی ملی،‌ برنامه های شاد عید فطر با اجرای هنرمندان ملی و بومی از جمله آیتم های پخش این برنامه می باشد.

شایان ذکر است: هم اکنون تهیه کننده و عوامل این شبکه در منطقه حضور دارند و در صورت مساعد بودن شرایط جوی پخش مستقیم از محوطه کاخ موزه باغچه جوق نیز انجام خواهد گرفت.

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=23559
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 262 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای منطقه آزاد ماکو میزبان شبکه جهانی جام جم / پخش مستقیم برنامه دل روشنی به مدت سه شب از آنتن جهانی بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.