افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 23 April , 2024
14
سردار نوعی اقدم؛

آذربایجان عروسک خیمه شب بازی دست آمریکا و اسرائیل است

  • کد خبر : 23720
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۴۳
آذربایجان عروسک خیمه شب بازی دست آمریکا و اسرائیل است
یادواره 420 شهید منطقه آزاد ماکو با حضور شاعران و مادحان نامی کشور و همرزم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ماکو برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی مرزداران؛ یادواره ۴۲۰ شهید منطقه آزاد ماکو با حضور ولی اله کلامی زنجانی، بهلول حبیبی و مهدی خادم آذربان از شاعران و مادحان نامی کشور و سردار نوعی مقدم همرزم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ماکو برگزار شد.

این برنامه که در مسجد ولیعصر (عج) ماکو با حضور پرشور مردم و مسئولین سه شهرستان ماکو، پلدشت و شوط «منطقه آزاد ماکو» برگزار شد پس از سرودن شعر توسط ولی اله کلامی زنجانی و بهلول حبیبی سردار نوعی مقدم همرزم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع وقدس را گرامی داشته و از بانیان برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر نموده و گفت: میدانید شما بانیان برگزاری این برنامه چه کار کردید؟ بعد از اتمام جنگ فرماندهان خدمت مقام معظم رهبری رسیدند که سپاه میخواهد به امام زاده ها رسیدگی کند که امام گفتند: نیازی نیست سپاه به امام زاده ها بپردازد سپاه به امام زاده های خود که شهدا هستند بپردازد.

وی خطاب به مردم گفت: ای مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران ارباب مردم هستند و مردم ولی نعمت هستند، مردم آقا هستند، مردم صاحبان این نظام هستند، ۴۴سال می باشد مردم ایستاده، سینه سپر کرده و برای این خاک جان داده اند؛ و بدانید مسئولین نوکر هستند.

وی تصریح داشت: امام راحل گفت رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله ای است که نارنجک به کمر بسته و زیر تانک می رود وقتی امام میگوید من خدمتگزار مر‌دم هستم به من نوکر بگویید پس همه مسئولین نوکر مردم هستند لذا ما پاسدار، فدایی و نوکر، متولد شدیم تا روی یک تار موی کودک کودکستانی ایرانی غبار ناامنی ننشیند؛ ما آمدیم بگوییم ای ماکویی ها، ای شوطی ها و ای پلدشتی ها ما نوکر شما هستیم.

سردار نوعی اقدم اظهار داشت: این مردم شایسته خدمتگزاری است و همه ما مشروعیتمان به نوکری مردم است.

وی رئیس جمهور را خطاب قرار داره و گفت: ما از اینجا به آقای رئیسی سلام میدیم و باور قبلی من بر این است که بعد دوران پیروزی انقلاب آقای رئیسی بهترین رئیس جمهور این کشور است و آقای رئیسی ما انتظار نداریم سرزمین سوخته ای که تحویل گرفتی تمام مشکلاتش را حل کنی اما در دولت و در پیشخوان ارتباط با مردم افرادی را در ادارات بگذارید که زبان مردم را بفهمند و اگر کاری هم نمی‌تواند بکند با ادب با وی بر خورد کرده و رنجیده خاطر نسازند چرا که بعضی برخورد ها در شأن دولت انقلابی نیست لذا اگر پیرمرد با عینک ته استکانی از روستای دورافتاده بیاید و به خاطر برخورد درست شما لبخند بر لبانش جاری شود عاقبت بخیر خواهید شد.

هم رزم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاکید داشت: هر کس باشید، هر کاره باشید و در هر لباس، مسئولیت و جایگاهی، مدیون شهدا هستیم؛ همه چیز ما حتی دو تا بز یک فرد روستایی مرهون خون شهدا است لذا شهید مراسم نمیخواهد، شهید بزرگداشت نمیخواهد بلکه شهید پیرو می خواهد؛ پیرو در اطاعت از امامت و ولایت، پیرو در خط مقدم؛ ما بدهکار شهدا هستیم.

وی خاطر نشان ساخت: امام ما و رهبر ما اعتقادش بر این بود آذربایجان برای اسلام است؛ خدا لعنت کند حیدر علیوف را؛ در جنگ با ارمنی ها از ما کمک خواست من رفتم کمک کردم به من دستور دادند برو من رفتم، بنده فرمانده میدانی عملیات آزاد سازی دشت مغان بودم لذا ما خودمون عملیات کردیم گرفتیم و دادیم به آنها.

وی اذعان داشت: به من گفتن چرا سوریه رفتی گفتم به همان علت که رفتم آذربایجان و حیدر علیوف مخفیانه با آمریکا و اسرائیل نشست گرفتار شد ولی در سوریه بشار اسد با ولایت بود آزاد شد. خود آذربایجان مشکل ساز بود و الان آمده رجزخان آمریکا و اسرائیل شده است.

وی افزود: اسرائیلی که الان الهام آن را پشت خودش قایم کرده است احمق است و نمیداند که در فلسطین و در جنگ ۲۰روزه و ۳۳روزه و جنگهای دیگر اسرائیل شکست خورده و فلسطین و حزب الله پیروز شده است که این نتیجه را ما این رو خواستیم و ما منجر به آن شدیم.

سردار نوعی اقدم در پایان سخنان خود گفت: اسرائیل، آمریکا و آذربایجان در فضای مجازی تبلیغ می کردند که آذربایجان ایران را به کشور آذربایجان وصل می کنند و یکپارچه می‌خواندند و رجزخوانی می کردند اما امروز خواسته مردم این است که اگر الهام با پرچم اسرائیل به میدان بیاید تحمل نخواهند کرد لذا ما از اینجا اعلام می داریم آقای الهام اگه به خط قرمز منافع کشور ما تخطی کنی نه با ارتش آذربایجان نه با مردم کاری داریم همه آنها را دوست داریم اما همچون موشی از گوش تو گرفته و به زباله دان تاریخ پرت می کنیم.

در ادامه این برنامه مهدی خادم آذربان مداح نامی کشور به روضه خوانی در وصف شهدا پرداخت .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=23720
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 237 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آذربایجان عروسک خیمه شب بازی دست آمریکا و اسرائیل است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.