افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
12

کارگران نقش اصلی را در تولید با کیفیت برعهده دارند

  • کد خبر : 23727
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
کارگران نقش اصلی را در تولید با کیفیت برعهده دارند
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: ارتقای کیفیت تولید در تحقق رشد تولید و مهار تورم ضروری است و کارگران نقش اصلی را در تولید با کیفیت برعهده دارند.

به گزارش گروه اجتماعی مرزداران؛ حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در خصوص روز کارگر در پاسخ به این سوال که با توجه به نام گزاری سال به نام مهار تورم و رشد تولید، کارگران چه نقشی در عملیاتی شدن آن دارند؟ گفت: ارتقای کیفیت تولید در تحقق رشد تولید و مهار تورم ضروری است و کارگران نقش اصلی را در تولید با کیفیت برعهده دارند.

وی افزود: عدم تولید با کیفیت موجب گرایش مصرف کنندگان به کالاهای خارجی می شود.

گروسی تصریح داشت: این منطقه نیازمند نیروهای ماهر و متخصص می باشد و بسترهای اشتغال برای نیروهای کارآمد فراهم است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در کشور ما به کارگیری نیروی انسانی بر اساس تحصیل و تخصص صورت می گیرد؟ گفت: خیر، در کشور ما بکارگیری نیروی انسانی بر اساس تحصیل و تخصص صورت نمی گیرد و فرهنگ تحصیل برای تامین نیروی انسانی و کار هنوز جانیافتاده و بیشتر مردم برای استخدام های اداری تحصیل می کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر لزوم حذف موازی کاری‌ها در سیستم اداری، گفت: رویکرد این سازمان حذف تقابل و دوگانگی در امورات در راستای رضایتمندی مردم است.

وی در پاسخ به این سوال که امروزه مشکلات و مسائل کارگران تبدیل به دل نگرانی بزرگ برای این قشر زحمت کش شده است در مسیر رفع این دل نگرانی ها چه اقداماتی باید کرد؟ اظهار داشت: صنعت روی دست کارگران می‌چرخد و این قشر نقش موثری در رشد تولیدات دارند لذا این سازمان به جد پیگیری رفع مشکلات این قشر است.

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=23727
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 265 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کارگران نقش اصلی را در تولید با کیفیت برعهده دارند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.