افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 25 April , 2024
13
مدیر جذب سرمایه‌گذاری، ‌بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد ماکو؛

۵۰ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو در بزرگترین رویداد اقتصادی کشور ارائه می شود

  • کد خبر : 23848
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
۵۰ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو در بزرگترین رویداد اقتصادی کشور ارائه می شود
نمایشگاه اکسپو، رویداد بسیار مهمی در حوزه صادراتی نمودن محصولات تولیدی کشور بخصوص در مناطق آزاد است که می‌تواند کمک شایان در تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم صورت دهد.

به گزارش گروه اقتصادی مرزداران؛ مدیر جذب سرمایه‌گذاری، ‌بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد ماکو، گفت: منطقه آزاد ماکو در نمایشگاه تجاری اکسپو ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی کشور، ۵۰ بسته سرمایه‌گذاری ارائه می‌کند.

آرش یوسف‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری مرزداران: منطقه آزاد ماکو در این رویداد ضمن معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های توسعه سرمایه‌گذاری در این منطقه، ۵۲ بسته سرمایه‌گذاری تهیه شده را نیز به متقاضیان سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی رونمایی می‌کند.

وی تصریح کرد: ‌پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان اکسپو ۲۰۲۳ ایران از ۱۷ الی ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی دائمی تهران برگزار می‌شود.

مدیر جذب سرمایه‌گذاری، ‌بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد ماکو، هدف از برگزاری این نمایشگاه را صادراتی نمودن محصولات تولیدی کشور بخصوص در مناطق آزاد عنوان کرده و گفت: این یکی از رویدادهای بزرگ اقتصادی کشور در حوزه صادراتی نمودن محصولات تولیدی کشور بخصوص در مناطق آزاد است که می‌تواند کمک شایان در تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم صورت دهد.

یوسف‌زاده اظهار کرد: تلاش‌های بسیاری توسط دولت صورت‌گرفته تا دفاتر تجاری کشورهای هدف و همسایه ایران، از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

وی، ادامه داد: دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی کشور با حضور چند منطقه ویژه در این نمایشگاه شرکت می‌کند که منطقه آزاد ماکو نیز با معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های لجستیک و حمل‌ونقل، کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری، با تمام توان در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مناطق آزاد کشور ۳۵۰ بسته سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد که هر منطقه‌ بالغ بر ۵۰ بسته را تهیه و تدوین کرده‌ است.

مدیر جذب سرمایه‌گذاری، ‌بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد ماکو، در پایان گفت: مناطق آزاد کشور در سالن شماره ۲۸ A این نمایشگاه مستقر می‌شوند و بسته‌های ارائه شده توسط هر منطقه آزاد توسط دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد کشور رونمایی می‌شود تا سرمایه‌گذاران بتوانند با تسهیل صورت‌گرفته، انتخاب مناسبی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=23848
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 347 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۵۰ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو در بزرگترین رویداد اقتصادی کشور ارائه می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.