افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024
10
دادستان کل کشور:

برای حل مشکلات واحدهای تولیدی باید همه نهادها دست‌به‌دست هم دهند

  • کد خبر : 23879
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
برای حل مشکلات واحدهای تولیدی باید همه نهادها دست‌به‌دست هم دهند
دادستان کل کشور گفت: حل مشکلات واحدهای تولیدی با همکاری و احساس مسئولیت همه نهادها میسر است.

به گزارش گروه اجتماعی مرزداران؛ حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در چهارمین برنامه سفر کاری خود به منطقه آزاد ماکو و در حاشیه بازدید از ۲ واحد تولیدی بیان کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی حقوقی و قضایی، بعضی مربوط به مشکلات اجرایی و برخی از این موانع محدودیت‌هایی در اعطای تسهیلات بانکی است.

وی افزود: چون عمدتاً رفع موانع حقوقی و قضایی در اختیار دستگاه قضایی است، دستگاه قضایی بهتر می‌تواند این موانع را مرتفع ساخته و این مشکلات را حل‌وفصل کند؛ لذا اگر واحد تولیدی پرونده‌ای دارد مشکلات حقوقی را تا جایی که خلاف صریح قانون نباشد می‌تواند حل‌وفصل کند.

دادستان کل کشور با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی اظهار کرد: یک‌سری از مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به تسهیلات بانکی معوقه بوده یا نیازمند تسهیلات هستند یا مشکلات دیگر بانکی دارند.

وی اضافه کرد: در این موارد قوه قضائیه ظرفیت‌هایی دارد که می‌تواند به اعتبار عضویت در شورای پول و اعتبار در این زمینه نیز کمک کند.

حجت‌الاسلام منتظری تصریح کرد: برخی از مشکلات مربوط به دستگاه‌های اجرایی است و ما به اعتبار عضویت در ستاد اعطای تسهیلات و نیز وجود ستاد مقابله با مشکلات واحدهای تولیدی در قوه قضائیه، تلاش بر این داریم که با دستگاه‌های اجرایی تعامل داشته و در آنجا هم هر کمکی که از دستگاه قضایی به‌ویژه دادستان کل و دادستان‌های سراسر کشور بر می‌آید دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است همه دستگاه‌های قضایی و اجرایی باید دست‌به‌دست هم دهند تا مشکلات اقتصادی کشور حل شود، تأکید کرد: باید معیشت مردم در جهت سهولت و آسانی قرار گیرد و با وجود تلاش‌ها و برنامه‌های دشمن، نگذاریم دشمن به اهداف خود که ایجاد مشکلات اقتصادی است، برسد.

به گزارش مرزداران، دادستان کل کشور در جریان سفر خود به منطقه آزاد ماکو از ۲ واحد تولیدی شرکت پوشاک گستر برسام و نیز شرکت بتا دندان ماکو «بتادنت» که به ترتیب در زمینه تولید پوشاک و نیز در زمینه تولید انواع دندان‌های مصنوعی فعالیت دارند، بازدید کرد.

وی از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات این ۲ واحد تولیدی قرار گرفته و دستورهای لازم را در راستای رفع مشکلات آنها صادر کرد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=23879
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 281 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برای حل مشکلات واحدهای تولیدی باید همه نهادها دست‌به‌دست هم دهند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.