افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 24 April , 2024
11
دادستان کل کشور:

تقویت منطقه آزاد ماکو از لحاظ قضایی ضروری است

  • کد خبر : 23874
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
تقویت منطقه آزاد ماکو از لحاظ قضایی ضروری است
دادستان کل کشور گفت: باتوجه‌به واقع‌شدن بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور در منطقه آزاد ماکو و دارابودن پرونده‌های سنگین در حوزه گمرک، تقویت این منطقه از لحاظ قضایی ضروری است.

به گزارش گروه اجتماعی مرزداران؛ حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در سفر خود به منطقه آزاد ماکو از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب ماکو بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: منطقه آزاد ماکو باتوجه‌به شرایط خاص، مرزی و دارابودن پرونده‌های سنگین در حوزه گمرک باید از لحاظ قضایی تقویت شود.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری افزود: باتوجه‌به اینکه بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور در منطقه آزاد ماکو واقع شده و دروازه صادرات و واردات کشور این منطقه می‌باشد، دارای اهمیت بوده و باید برای حُسن جریان امور گمرکی و خدمات قضایی در آن نظارت تقویت شده و به طور مستمر این روند مورد نظارت قرار گیرد.

دادستان کل کشور با حضور در شعب محاکم این شهرستان، تعدادی از پرونده‌های بازپرسی و محاکم را مورد بررسی قرار داده و ضمن گفت‌وگو با مراجعان کیفیت رسیدگی‌ها و میزان خدمات‌رسانی قضایی و همچنین رضایتمندی مردم را در دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب ارزیابی کرد.

همچنین حجت‌الاسلام منتظری با حضور  با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کرد.

دادستان کل کشور ضمن حضور در گلزار شهدای گمنام ماکو و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: شهدا الگو و اسوه ایثار و فداکاری هستند که از جان خود برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب با رهبری ولایت‌فقیه و پیر جماران گذشتند.

وی افزود: ما نیز به تاسی از شهدا باید روحیه جهادی و ایثار را در کارهای خود برای عزت بیش‌ازپیش کشور و این انقلاب مردمی بکار ببندیم.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=23874
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 263 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تقویت منطقه آزاد ماکو از لحاظ قضایی ضروری است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.