افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
10
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی خبرداد:

تدوین مأموریت تربیتی مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان منطقه آزاد ماکو

  • کد خبر : 24067
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
تدوین مأموریت تربیتی مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان منطقه آزاد ماکو
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از تدوین ماموریت تربیتی مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان منطقه آزاد ماکو خبرداد.

به گزارش مرزداران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از تدوین مأموریت تربیتی مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد.

زهرا آب سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: طی نشستی که با معاون فرهنگی، ‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو داشتیم به همکاری و اجرای برنامه‌های مشترک بین دو سازمان تأکید شد؛ لذا بدین منظور تماشاخانه سیار این کانون در منطقه آزاد ماکو با استقبال خوب خانواده‌ها و کودکان بخصوص در روستاهای مرزی مواجه شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های تماشاخانه سیار و جشنواره‌های مشترک باعث می‌شود تا نتایج خوبی را در عرصه‌های تربیتی، ‌فرهنگی و پرورش خلاقیت و استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان استان شود افزود: هم‌افزایی این سازمان‌ها به کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی کمک می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی به راه اندازه موزه سیار کودک اشاره کرده و گفت: موضوع این موزه سیار، تاریخ، میراث‌فرهنگی، ایران‌شناسی و با محوریت آموزشی، تعاملی، مشارکتی و مخاطب‌محور برای قشر کودک و نوجوان می‌باشد که با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو اجرا می‌شود.

وی از دوره‌های علمی، آموزشی و هنری برای تمام مقاطع تحصیلی خبر داده  تصریح کرد: دوره‌های علمی، آموزشی و هنری برای تمام مقاطع تحصیلی و برنامه‌های فرهنگی خلاقانه هم اکنون در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

آب سوران با اشاره به محورهایی که می‌توان در خصوص آن با سازمان منطقه آزاد ماکو تعامل کرد، گفت:  باتوجه‌به رسالت و جایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تماشاخانه سیار در این دوره، برنامه‌ریزی‌های دقیق، تشکیل کارگروه‌های میدانی و فعال، لزوم تشکیل گروه‌های باانگیزه و توانمند و تبیین و تعریف دقیق تماشاخانه‌ و موزه سیار برای نهادهای مختلف به‌منظور تولید برنامه‌ها برای مناطق مرزی و حتی برون‌مرزی از جمله محورهایی است که می‌توان در خصوص آن با سازمان منطقه آزاد ماکو تعامل کرد.

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=24067
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 251 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تدوین مأموریت تربیتی مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان منطقه آزاد ماکو بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.