افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 26 April , 2024
9
فرماندار ماکو خبر داد؛

انتظار ۲۵۰۰ نفر متقاضی اقدام ملی مسکن برای تخصیص زمین

  • کد خبر : 24256
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
انتظار ۲۵۰۰ نفر متقاضی اقدام ملی مسکن برای تخصیص زمین
فرماندار ماکو گفت: دو هزار و 500 نفر در طرح ملی مسکن شهرستان ماکو همچنان منتظر تخصیص زمین از طرف سازمان منطقه آزاد ماکو می‌باشند.

به گزارش گروه اجتماعی مرزداران؛ متقاضیان زیادی در طرح ملی مسکن شهرستان ماکو که مدت زیادی از زمان تأیید آنها می‌گذرد؛ اما همچنان منتظر تخصیص زمین از طرف سازمان منطقه آزاد ماکو هستند.

نادر کاظمی فرماندار ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران دراین‌خصوص گفت: دو هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو منتظر تخصیص زمین از طرف سازمان منطقه آزاد ماکو می‌باشند.

وی افزود: دو هزار و ۹۰۰ نفر برای مسکن ملی در شهرستان ماکو ثبت‌نام نموده که از این تعداد دو هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط بوده و از طرف مسکن و شهرسازی تأیید شده است

وی تصریح کرد: باتوجه‌به به اینکه کلیه زمین‌ها در محدوده و اختیار سازمان منطقه آزاد ماکو می‌باشد؛ لذا از منطقه آزاد انتظار داریم در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم نسبت به تحویل زمین برای ساخت مسکن ملی اقدام نماید .

تخصیص زمین به ۱۵۳۳ نفر از متقاضیان طرح ملی مسکن در ماکو و بازرگان

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در خصوص مسکن ملی گفت: با اخذ مجوزهای ساختمانی با کارگزاری بنیاد مسکن، از کل متقاضیان شهرهای ماکو و بازرگان به تعداد ۱۵۳۳ نفر متقاضی زمین تخصیص‌داده‌شده است.

علی داداش‌زاده تصریح داشت: از کل واحدهای تخصیص‌داده‌شده ۱۱۶۴ واحد در شهرستان ماکو در مرحله فونداسیون قرار داشته و  ۸۸ واحد در مرحله سقف و گاهاً آخرین سقف هستند .

وی با بیان اینکه در  اردیبهشت سال جاری، ماکو رتبه نخست را در احداث و اجرای نهضت ملی مسکن در کل استان به دست آورده است اظهار داشت: در کل استان فقط ۱۳۴ واحد به مرحله فونداسیون و فقط ۳۰ واحد به مرحله سقف و گاهاً آخرین سقف رسیده‌اند.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های شوط و پلدشت نیز زمین موردنیاز متقاضیان طرح ملی مسکن را  سازمان منطقه آزاد ماکو به کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داده است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=24256
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 350 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای انتظار ۲۵۰۰ نفر متقاضی اقدام ملی مسکن برای تخصیص زمین بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.