افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 6 May , 2024
13
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت؛

همایش پیاده روی منطقه آزاد ماکو، یک تیر و چند نشان می باشد

  • کد خبر : 24465
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۶:۵۹
همایش پیاده روی منطقه آزاد ماکو، یک تیر و چند نشان می باشد
همایش بزرگ پیاده‌روی چندین هزارنفری منطقه آزاد ماکو نمونه‌ای از نشاط اجتماعی در جامعه محلی، ایجاد انگیزه و ترویج ورزش‌های همگانی می‌باشد.

به گزارش گروه ورزشی مرزداران؛ بهنام امیریان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ماکو در گفتگو با خبرنگار مرزداران همایش پیاده‌روی خانوادگی گفت: این همایش بر اساس رویکرد مسئله‌محوری، مردمی‌سازی و بالابردن سطح مشارکت، خانواده محوری و گسترش‌پذیری با حضور مردم طراحی شده است.

وی با بیان اینکه در دوران پس از کرونا نیاز به برنامه‌های نشاط‌آور اجتماعی احساس شد، افزود: مقام معظم رهبری به موضوع نشاط اجتماعی تأکید زیادی داشته‌اند.

امیریان با بیان اینکه تمامی رویدادهای فرهنگی سازمان منطقه آزاد ماکو بر اساس رویکردهای هفت‌گانه برنامه‌ریزی می‌شود، اظهار کرد: از جمله این رویکردهای هفت‌گانه معاونت فرهنگی، ‌اجتماعی می‌توان به رویکرد مردمی‌سازی، خانواده محوری، مسئله‌محوری، عدالت و توازن، شفافیت اشاره کرد.

وی تصریح کرد: استان ما در برگزاری این‌گونه همایش‌ها پیشرو می‌باشد؛ لذا با اطلاع‌رسانی و انعکاس وسیع اخبار می‌توانیم در سطح ملی نیز ماکو را مطرح نماییم.

معاون فرهنگی، ‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: جوایز ویژه این همایش دو دستگاه خودروی ساینا که توسط فعالین اقتصادی و بخش خصوصی تهیه شده و علاوه‌برآن ۲۰ کمک‌هزینه سفر زیارتی مشهد، ۵۵ دستگاه دوچرخه کوهستان و ۵۰ ست گرمکن ورزشی می‌باشد که به شرکت‌کنندگان به‌قیدقرعه اهدا خواهد شد.

وی افزود: مسیر این پیاده‌روی از مقابل پارک شادی شهرستان آغاز و مقابل دانشگاه پیام‌نور به پایان خواهد رسید.

امیریان با اشاره به اینکه قرعه‌کشی توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی انجام خواهد شد، اذعان کرد: این برنامه به‌صورت پخش زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و خوانندگان بومی منطقه نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی، ‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: در مسیر این همایش استیج هنرمندان، ایستگاه سرود، چادر نقاشی کودکان، چادر افراد گمشده، چادر رخت‌کن ورزشکاران، ایستگاه آب، اورژانس اجتماعی، چادر پایش سلامت و غیره تعبیه شده است.

وی در پایان تأکید داشت: این پیام لازم است به خدمت ماکو وندان عزیز برسد که طبق دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در صورت اینکه جایزه ویژه به اسم یکی از کارمندان سازمان منطقه آزاد و یا اقوام درجه یک آنها دربیاید شماره به گردونه شانس برای قرعه‌کشی مجدد بازگشت داده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=24465
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 371 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همایش پیاده روی منطقه آزاد ماکو، یک تیر و چند نشان می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.