افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
12
استاد حوزه و امام جماعت مسجد جامع:

هدف دشمنان از ترور مقام معظم رهبری انقطاع آرمان و اهداف انقلاب بود

  • کد خبر : 24672
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
هدف دشمنان از ترور مقام معظم رهبری انقطاع آرمان و اهداف انقلاب بود
استاد دانشگاه و امام جماعت مسجد جامع ماکو گفت: استکبار و دست‌نشانده‌های نظام استکباری هدفشان از ترور، انقطاع آرمان و اهداف انقلاب بوده است.

به گزارش سیاسی مرزداران؛ حجت‌الاسلام قاسم اسماعیل‌زاده استاد حوزه و امام‌جماعت مسجد جامع ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در خصوص سالروز ترور رهبر معظم انقلاب گفت:

روز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۶۰ که به‌واسطه گروه فریب‌خورده و درواقع دست‌نشانده آمریکا و استکبار جهانی به نام گروه فرقان در یک عملیات نابخردانه قصد آن را داشتند تا رهبر معظم انقلاب را در معرض ترور قرار دهند که الحمدلله رب‌العالمین وجود ایشان از این ترور نافرجام به‌سلامت تمام شد.

وی افزود: اراده ذات احدیت نسبت به حفظ و بقای ماهیت انقلاب این بود که عمر شریف رهبر معظم انقلاب ادامه پیدا کند و تا به امروز، تا به این موقعیت در دفاع از حریم و حدود و ثغور فرهنگ ناب جمهوری اسلامی و اهداف و آرمان‌های امام راحل (قدس الله افضل الزکیه) در واقع مدافع آرمان‌ها و اهداف امام راحل باشد .

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده  تصریح کرد: امروز ما باید احساس دین و وظیفه کرده و ادامه‌دهندگان راه و خط سرخ شهدای بزرگوار و فرامین و دستورات مقام معظم رهبری باشیم.

وی هدف دشمنان از ترور حضرت آقا و دانشمندان کشور در برهه‌هایی از زمان و تاریخ را انقطاع آرمان و اهداف انقلاب خوانده و گفت: قطع به‌یقین استکبار و دست‌نشانده‌های نظام استکباری منظور و هدفشان از ترور، انقطاع آرمان و اهداف انقلاب بوده که به‌واسطه نیروهای مخلص و توانمند همچون شاگردان امام راحل و تربیت‌یافتگان مکتب امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) که این انقلاب و مسیر انقلاب را تعیین کرده بودند و در مسیر و جهت این انقلاب حرکت می‌کردند و امت را در راستای آرمان‌های انقلاب هدایت و مدیریت می‌کردند، خنثی شده است.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده تأکید کرد: به‌خاطر اینکه این حرکت، این انقلاب، این دوام و این قوام باعث به مخاطره افتادن امیال شیطانی نظام استکبار می‌شد، نظام استکبار قصد داشت سر این نظام را قطع کرده و در واقع تیشه به ریشه اسلام و انقلاب بزنند.

فلذا دراین‌رابطه ماهیت هدف اصلی آنها این بود که رهبران نظام، مشعل‌داران و پیش‌گامان این نظام را ترور کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=24672
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 214 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای هدف دشمنان از ترور مقام معظم رهبری انقطاع آرمان و اهداف انقلاب بود بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.