افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024
12
معاون رئیس جمهور:

صدور مجوزهای بی‌نام در منطقه آزاد ماکو گامی در جهت تسهیل سرمایه‌گذاری است

  • کد خبر : 24838
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
صدور مجوزهای بی‌نام در منطقه آزاد ماکو گامی در جهت تسهیل سرمایه‌گذاری است
معاون رئیس‌جمهور: صدور مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد اقدامی بی‌سابقه بوده و با این کار مراحل دشوار اخذ مجوز پشت سر گذاشته شده است.

به گزارش گروه سیاسی مرزداران؛ سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در سفر خود به منطقه آزاد ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران گفت: رویکردی که در مناطق آزاد باید وجود داشته باشد (۱۴ منطقه آزاد و تعدادی منطقه ویژه) این است که قطعاً باید در این مناطق مزایایی وجود داشته باشد از جمله اینکه در این مناطق باید زیرساخت‌ها فراهم باشد تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی رغبت و علاقه برای سرمایه‌گذاری در این مناطق پیدا کنند و این سرمایه‌گذاری برایشان سودآوری داشته باشد.

وی هدف از سفر به منطقه آزاد ماکو را رونمایی از ۱۱۰ بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری عنوان کرده و گفت: ۱۱۰ بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری که امروز رونمایی شد نشان از توجه منطقه آزاد ماکو به شفاف و روشن نمودن کامل مسائل و زمینه‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه گزاران دارد.

حسینی با بیان اینکه صدور مجوزهای بی‌نام در منطقه آزاد ماکو گامی در جهت تسهیل سرمایه‌گذاری است افزود: در این ۱۱۰ بسته مراحل دشواری که برای اخذ مجوز و پیج و خم اداری که متأسفانه الان در کشور حاکم است، وجود داشت، پشت سر گذاشته شده است؛ یعنی اینکه مجوز بی‌نام صادر می‌شود و فرد فقط باید اعلام آمادگی کرده و مجوز دریافت کند.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اخذ مجوز بدون پیچ‌وخم اداری، تصریح کرد: با این حرکت که الان در منطقه آزاد ماکو و دیگر مناطق آزاد داد فراهم می‌شود کارها بهتر صورت‌گرفته و  قطعاً در جایی هم اگر نیاز به قانون‌گذاری باشد نمایندگان مجلس این امر را بررسی خواهند کرد.

وی اذعان کرد: با تعاملات خوبی که الان در سیاست خارجی داریم چه با کشورهای منطقه و چه با کشورهای عضو سازمان شانگهای، با اوراسیا، با سازمان بریکس که عضو آن هستیم و همین‌طور زمینه‌سازی که در حال انجام است این امکان وجود دارد که شاهد رونق بیشتر باشیم که این امر به امنیت مرزهای ما و دلگرمی بیشتر مرزنشینان کمک می‌کند.

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=24838
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 233 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای صدور مجوزهای بی‌نام در منطقه آزاد ماکو گامی در جهت تسهیل سرمایه‌گذاری است بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.