افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
10
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو:

۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ماکو برگزار می شود

  • کد خبر : 25470
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ماکو برگزار می شود
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو از برگزاری 100 عنوان برنامه و 25 برنامه شاخص شهرستانی در هفته دفاع مقدس در ماکو خبر داد.

به گزارش مرزداران؛ سرهنگ پاسدار غلامعباس مرادزاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت : هشت سال دفاع مقدس امتداد قیام اباعبدالله الحسین (ع) ، یادآور رشادت ها و فداکاری های شیر زنان و دلاورمردان کشور وعامل تقویت ریشه های نونهال انقلاب که باعث برکات و ثمرات زیادی برای انقلاب بوده است .

وی افزود : این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

سرهنگ مرادزاده تصریح کرد: از جمله‌ی مهم‌ترین آثار پاسداشت دفاع مقدس در این است که در این ایام ارزشهای دفاع مقدس بازخوانی می‌شود ، و این امر نیز اجازه نمی‌دهد تا دشمن بتواند ارزشهای آن را تحریف کند لذا اگر امروز در سطح جهان کشور مان حرفی برای گفتن دارد در سایه رشادت های دلاوران ایران اسلامی و شهدا و ایثارگران است.امروز جوانان ما تشنه آگاهی از آرمان های دلاوران دفاع مقدس اند و باید با برنامه ریزی مناسب در جهت انتقال این ارزش ها به جوانان تلاش کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو از برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داده و گفت: چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار «ما متحدیم »از ۳۰ شهریور تا هفتم مهر ماه با تدوین ۱۰۰ عنوان برنامه و ۲۵ برنامه شاخص شهرستانی در سطح شهرستان ماکو در قالب ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به این برنامه ها گفت: از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس ، مراسم ابروی محله ، یادواره شهدا ،رزمایش رهروان شهدا ، دیدار با خانواده شهدا ، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و رژه خودرویی، غبار روبی مزار شهدا ، حضور در نماز دشمن شکن جمعه ، ارائه خدمات پزشکی و پرستاری به مناطق محروم، برگزاری نشست روشنگری و مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و ورزشی می باشد که در سطح پایگاه های شهرستان اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=25470
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 159 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ماکو برگزار می شود بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.