افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
11
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو:

امروز ابرقدرت‌های دنیا در جنگ بین خود دست‌به‌دامن ایران شده‌اند

  • کد خبر : 25619
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
امروز ابرقدرت‌های دنیا در جنگ بین خود دست‌به‌دامن ایران شده‌اند
فرمانده سپاه ماکو در همایش سران، معتمدین و متنفذان عشایر گفت: امروز روسیه در جنگ خود به ایران می‌گوید کمک کن تا اروپا نتواند بر ما پیروز شود.

به گزارش گروه فرهنگی مرزداران؛ همایش سران، معتمدین و متنفذان عشایر به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستای خلخله ماکو برگزار  شد.

در این برنامه غلامعباس مراد زاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت: دشمن در سال ۵۷ در خیال خود فکر میکر یک‌مشت روحانی نمی‌توانند این انقلاب را پیش ببرند وقتی سال ۵۹ که رسید دیدند که این انقلاب ادامه پیدا کرد؛ لذا دشمن نتوانست ببیند که این انقلاب پیشرفت می‌کند.

وی افزود: بقیه کشورها می‌دیدند که یک عده روحانی دارند انقلاب را پیش می‌برند؛ اما آمریکا نمی‌تواند کاری بکند و ابهت دشمن در منطقه در حال شکستن است.

فرمانده سپاه ماکو افزود: وقتی در سال ۵۹ جنگ شد صدام هنگام مصاحبه به خبرنگار گفت یک هفته دیگر بیا سؤالاتت را در تهران بپرس؛ یعنی من یک هفته دیگر در تهران مصاحبه می‌کنم؛ آن زمان کلاً بعضی نظامی‌های زمان شاه یا دررفته بودن یا پنهان شده بودند یا دستگیر شده بودند؛ اما صدام از مردم و ملت ایران خبر نداشت و زمان حمله آمدند ۳۵ روز فقط پشت دروازه‌های خرمشهر ماندند و در خرمشهر فقط مردم داشت حمایت می‌کرد.

وی اظهار کرد: در آن زمان بنی‌صدر لعنتی که کلاً اعتقادی به دفاع و جنگ نداشت می‌گفت خاک می‌دهیم و وقت می‌گیریم؛ این نگرش بنی‌صدر بود و در داخل جعبه مهمات کلوخ و سنگ و آجرپاره به جبهه‌ها می‌فرستادند تا زمانی که بنی‌صدر عزل شد و در لباس و شکل زنانه فرار کرد و امام راحل فرمودند جبهه‌ها به طور کامل حمایت شود.

سرهنگ مراد زاده با بیان اینکه ملت ایران هشت سال مقاومت کرد و پس از هشت سال یک وجب از این خاک را ندادیم تأکید کرد: دشمن در محاسبات خود اشتباه کرد چرا که مردم را نمی‌شناخت؛ حضرت آقا نیز در فتنه اخیر گفت من یک دشمن احسنت می‌گویم خوب برنامه‌ریزی کردید و نقشه خوبی کشیده بودید احسنت اما ملت ایران و روحیه شهادت‌طلبی آنها را نشناختید.

وی با اشاره به دستگیری‌های اغتشاشات اخیر گفت: پسر ۱۵ساله را دستگیر کرده بودند که مکرر سؤال می‌کرد من شنبه هفته بعد بیرون خواهم بود یا زندان؟ و چندین بار التماس کرد و پرسید تا آخر از وی پرسیدند چرا این سؤال را می‌پرسی که وی جواب داد: رسانه‌های خارجی اعلام کردند شنبه این نظام عوض می‌شود می‌خواهم جشن بگیرم  با او گفتند برو زندان اگر نظام عوض شد بیرونت میاوریم تا جشن بگیری و یا بچه‌ای که می‌گفت: به ما گفتن نظام عوض می‌شود یک سطل‌آشغال یا تایر آتش بزن عکس بگیر و بفرست تا امان‌نامه برای تو شود و در نظام بعدی به شما شغل بدهیم.

فرمانده سپاه ماکو اذعان کرد: ایران امروز در اقتدار کامل است و ابرقدرت دنیا که روسیه است درگیر جنگ است و پناه به پهپاد ایرانی آورده و ابرقدرت دیگر که آمریکا باشد می‌گوید که پهپاد به روسیه نده درحالی‌که روسیه می‌گوید کمک کن تا اروپا نتواند بر ما پیروز شود؛ چه شد که ایران به اینجا رسید؟ امروز اقتدار ایران به جایی رسیده است که در اروپا و حتی آمریکا جای پا داریم هم از همه لحاظ علمی اقتصادی و غیره.

وی با اشاره به ادعاهای دشمن اظهار کرد: دشمن می‌گفت سردار سلیمانی برای چپاول در منطقه و جنگ حضور پیدا می‌کند وگرنه مرد این حرف‌ها نیست که سردار رشید اسلام گفت شما می‌دانید مرد این میدان در منطقه ما هستیم؛ لذا در زمان جنگِ با آن ابهت با سلاح‌های جنگی دشمن غلطی نتوانست بکند الان با این اقتدار ایران دیگر اصلاً نمی‌تواند غلطی بکند.

سرهنگ مراد زاده با بیان اینکه در هیچ جای دنیا مهندس هسته‌ای ترور نشده است گفت: در ایران مهندس هسته‌ای، رئیس مجلس، خود مجلس، آیت‌الله، و افراد تأثیرگذار حتی عشایر و حتی ماموستا ترور شده است؛ لذا دشمن فقط می‌خواهد این کشور به موفقیت نرسد.

وی با اشاره به درگیری‌ها بر سر قره‌باغ و تنگه زنگزور اظهار کرد: دشمن می‌خواهد در بحث قره‌باغ، تنگه زنگزور را بگیرد تا ارتباط ایران با اروپا قطع شود تا ایران تمام روابط خود را از طریق ترکیه و آذربایجان انجام دهد همه این درگیری‌ها به‌خاطر ایران هستش حتی وقتی ریل قطار می‌زنند طوری می‌زنند که جمهوری اسلامی نتواند از آن استفاده کنه
ایران به گفته خود دشمنان تبدیل به ابرقدرت شده و این نتیجه خون پاک شهدا است.

فرمانده سپاه ماکو با تأکید بر اینکه امروز ایران مقتدرتر از گذشته است گفت: فراموش نکنید که وحدت شرط اصلی نظام است دشمن سعی دارد با ازبین‌بردن وحدت، تفرقه بیندازد چرا دشمن کشور مقتدر و قوی نمی‌خواهد؛ هر کس از تفرقه و عدم انسجام حرف بزند به گفته حضرت آقا منافق است بلاشک.

وی با اشاره به سیل اخیر که در منطقه بورالان باعث خسارت‌های زیادی شد گفت: در روستای سوریک که سیل آمده و روستا در حال نشست بود و گودال‌ها باز شده بود و هر آن ممکن بود که روستا نشست کند؛ اما نیروهای پایگاه سپاه در آن منطقه تا گردن داخل گودال رفتند برای نجات دام و احشام؛ این نشان از وحدت است با اینکه هر آن احتمال غرق‌شدن و در گودال فرورفتن وجود داشت؛ لذا اینها از جان خود می‌گذرند تا دام و احشام هم وطن و مال هم وطن به خطر نیفتد این نشان از وحدت و همبستگی و قرابت بین شیعه و سنی است که دشمن چشم دیدن آن را ندارد.

لازم به ذکر می‌باشد روستای خلخله زیر مجموعه دهستان چایباسار شمالی و از توابع شهرستان ماکو می‌باشد.

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=25619
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 210 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امروز ابرقدرت‌های دنیا در جنگ بین خود دست‌به‌دامن ایران شده‌اند بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.