افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 30 April , 2024
12
امام جمعه ماکو:

شکست رژیم صهیونیستی غیرقابل‌ترمیم است

  • کد خبر : 25856
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
شکست رژیم صهیونیستی غیرقابل‌ترمیم است
امام‌جمعه ماکو گفت: در عملیات طوفان الأقصی جوانان فلسطینی حماسه‌ای خلق کردند که این برای رژیم کودک کش صهیونیستی غیرقابل‌ترمیم است.

به گزارش مرزداران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد هاشمی امام‌جمعه شهرستان ماکو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرزداران» گفت: در هفتهٔ گذشته، در حماسه‌ای که جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی خلق کردند، ما شاهد شکست غیرقابل‌ترمیم رژیم صهیونیستی بودیم.

وی افزود: از منظر مقام معظم رهبری، عامل اصلی این بلای بزرگ، عملکرد خود صهیونیست‌ها است؛ وقتی انسان درنده‌خویی و وحشی‌گری را از حد می‌گذراند، باید منتظر طوفان باشد.

امام‌جمعه  ماکو با اشاره به آیات قرآن گفت: البته این یک سنت قرآنی است، به‌طوری که خداوند در آیهٔ شریفه می‌فرماید: ما از بنی‌اسرائیل پیمان گرفتیم که خون نریزند و کسی را از شهر بیرون نکنند؛ اما هم آدم کشتند، و هم مردم را از شهرهای خود بیرون کردند.

وی با اشاره به رسوایی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در ادامه آیه مزبور خداوند تبارک‌وتعالی می‌فرماید: آن کسی که از شما این عمل را مرتکب شود، در این جهان، چیزی جز رسوایی به او نخواهد رسید، و در روز قیامت نیز به شدیدترین عذاب‌ها گرفتار خواهد ‏شد.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: کشتار زن، و مرد، کودک و کهن‌سال فلسطینی، هتک حرمت مسجدالاقصی، لگدکوب کردن نمازگزاران و انداختن شهرک‌نشین‌های مسلح به جان مردم فلسطین، از جمله جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه ملت غیور و چندهزارساله فلسطین در مقابل این همه ظلم و جنایت چاره‌ای جز برپاکردن «طوفان» نداشت اظهار کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: ما پیشانی و بازوی جوانان فلسطینی و طراحان مدبر و هوشمند فلسطینی را بوسه می‌زنیم و به آنها افتخار می‌کنیم.

امام‌جمعه ماکو تأکید کرد: این یاوه‌گویی‌ها اشتباه و این محاسبه غلط است و کسانی که می‌گویند ضربهٔ اخیر فلسطینی‌ها ناشی از غیر فلسطینی‌ها است، ملت بزرگ فلسطین را نشناخته‌اند و دست‌کم گرفته‌اند. این حماسه، کار طراحان هوشمند و جوانان و فعالانِ ازجان‌گذشتهٔ فلسطینی بود و ان‌شاءالله این حماسهٔ شجاعانه، گام بزرگی در راه نجات فلسطینیان عزیز خواهد بود.

وی با اشاره به وظیفه امت اسلامی از رزمندگان فلسطینی اذعان کرد: وظیفه امت اسلامی نیز از منظر نبی مکرم اسلام حمایت از پیروزی‌های رزمندگان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی در مقابل رژیم صهیونیستی است. به‌طوری‌که آن حضرت می‌فرماید: هرکس صبح کند و نسبت به مشکلات و گرفتاری مسلمانان اهمیت ندهد، مسلمان نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=25856
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 253 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شکست رژیم صهیونیستی غیرقابل‌ترمیم است بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.