افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 28 April , 2024
9
امام جمعه ماکو:

رژیم صهیونیستی با چراغ‌سبز آمریکا در غزه نسل‌کشی می‌کند

  • کد خبر : 26040
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
رژیم صهیونیستی با چراغ‌سبز آمریکا در غزه نسل‌کشی می‌کند
امام‌جمعه ماکو گفت: امروز در هر نقطه دنيا قتل و خونريزي انجام مي‌شود، رد پاي آمريکا در آنجا يا به طور مستقيم و يا قتل نيابتي، دیده می‌شود

به گزارش گروه سیاسی اجتماعی مرزداران؛ حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی امام‌جمعه شهرستان ماکو در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه با اشاره سیزدهم آبان‌ماه روز استکبارستیزی گفت: یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یاد‌آور سه حادثهٔ مهم در تاریخ معاصر است که هر سه آن در یک چیز باهم مشترک‌اند، آن هم عبارت از روحیهٔ استکبارستیزی است.

وی با اشاره به مناسبت‌های سیزدهم آبان‌ماه افزود: سیزدهم آبان‌ماه سال ۱۳۴۳ مصادف است با سالروز تبعید حضرت امام که به‌خاطر مبارزه با تصویب قانون کاپیتولاسیون، توسط مأموران رژیم شاه دستگیر و به دستور آمریکا به ترکیه تبعید شدند، سیزدهم آبان‌ماه سال ۱۳۵۷ مصادف است با سالروز راهپیمایی دانش‌آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در ایران که توسط دژخیمان رژیم شاه به خاک و خون کشیده شدند و به نام روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است.

امام‌جمعه ماکو ادامه داد: سیزدهم آبان‌ماه سال ۱۳۵۸ مصادف است با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، جاسوسان آمریکائی به گروگان گرفته شدند و حضرت امام از این حادثه بزرگ به نام انقلاب دوم یاد کردند؛ چون اگر پای آنها در کشور باقی می‌ماند، یقیناً انقلاب را منحرف می‌کردند، همان‌طور که انقلاب مردم مصر را منحرف کردند.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه طبق فرهنگ قرآنی تا زمانی که خوی استکبار و ظلم و جور و ستم و آدم‌کشی در سران آمریکاست، مرگ بر آمریکا هم شعار همیشگی ملت ایران خواهد بود تصریح کرد: امروز در هر نقطه دنیا قتل و خونریزی انجام می‌شود، رد پای آمریکا در آنجاست، یا به طور مستقیم در قتل و خونریزی شرکت دارد و یا قتل نیابتی در آن کشورها انجام می‌دهد و مردم مظلوم فلسطین را به دست رژیم صهیونیستی قتل‌عام می‌کند. در واقع امروز در غزه رژیم اشغالگر قدس با چراغ‌سبز آمریکا و غرب، نسل‌کشی می‌کند، و در این نسل‌کشی، زنان و کودکان را مورد هدف قرار داده است.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی باید این را بداند که او هر چقدر بخواهد قوانین بین‌المللی جنگ را زیر پا گذاشته و مردم بی‌دفاع فلسطین را قتل‌عام بکند، باز نخواهد توانست، آن شکستی را که در عملیات طوفان الاقصی، از محور مقاومت حماس خورده، جبران نماید. رزمندگان اسلام در فلسطین با این عملیات، در شکل‌گیری نظم نوین جهان مهم‌ترین نقش را ایفا کردند.

امام‌جمعه ماکو با اشاره به جنایاتی که آمریکائی‌ها در ایران  چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب مرتکب شده‌اند، اظهار کرد: این جنایات بی‌حدوحصر است. در طول بیش از چهل سال انقلاب نقشه‌های مختلفی برای براندازی نظام کشیده‌اند، خوشبختانه، تمامی این فتنه‌ها با عنایت وجود مقدس حضرت بقیت الله الاعظم، تدبیر حضرت امام و مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران، خنثی شد.

وی اذعان کرد: امروز یقیناً استکبار جهانی آمریکا، برای اینکه ملت ایران در انتخابات اسفندماه شرکت نکند، یا حداقل کم‌رنگ شرکت نماید، فتنه‌های مختلفی طراحی نموده تا به دست پیاده‌نظامان خود در داخل کشور اجرا کند؛ اما ان‌شاءالله ملت ولایت‌مدار و بصیر ایران، با حضور گسترده و آگاهانهٔ خود در پای صندوق‌های رأی، این فتنهٔ دشمن را نیز برای بار دیگر خنثی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی آمریکا، برای اینکه بین ملت ایران و مسئولین نظام اسلامی فاصله بیندازد، جنگ روانی، رسانه‌ای و اقتصادی، از جمله تحریم‌های ناجوانمردانه را بر ملت ایران تحمیل کرده که بحمدالله برای بار دیگر با شکست مواجه خواهد شد، و ملت ایران هم سرفرازانه از این پیچ تاریخی عبور خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا از اول انقلاب به بهانه‌های مختلف ملت ایران را تحریم کرده اظهار کرد: آمریکا گاهی به بهانهٔ فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای، گاهی به بهانهٔ نفوذ منطقه‌ای، گاهی به بهانهٔ صنایع دفاعی. تمامی اینها بهانه است. هدف آمریکا این است که در روی زمین امت اسلامی، ملت مسلمان ایران و نظام اسلامی نباشد. البته قرآن این نکته را به‌خوبی بیان می‌کند: هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‏ های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافتهٔ) آنان پیروی کنی.

امام‌جمعه ماکو با بیان اینکه مبارزه با سبک زندگی غربی نیازمند جهاد همه‌جانبه و هوشمند است گفت: مقام معظم رهبری در بیانیهٔ گام دوم انقلاب می‌فرماید:  تلاشی که غرب در ترویج سبک زندگی غربی، درایرانِ اسلامی انجام داده، زیان‌های بی جبرانی در عرصهٔ اخلاقی و اقتصادی و دین و سیاست، هم به کشور و هم به ملت ایران زده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرماید: امروز مقابلهٔ با سبک زندگی غربی، نیازمند جهاد همه‌جانبه و هوشمندانهٔ مدیران، کارگزاران، اندیشمندان و فعالان جوان در میدان‌های فرهنگی است. در سایهٔ سعی و تلاش این عزیزان است که ایران اسلامی خواهد توانست به‌عنوان الگوی کامل نظام پیشرفتهٔ اسلامی شود.

لازم به ذکر است در این برنامه از فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی ماکو به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=26040
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 201 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رژیم صهیونیستی با چراغ‌سبز آمریکا در غزه نسل‌کشی می‌کند بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.