افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 28 April , 2024
6
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو خبر داد؛

برگزاری بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در ماکو

  • کد خبر : 26332
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
برگزاری بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در ماکو
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت: در قالب ۶۰ عنوان و در مجموع بیش از ۱۲۰ عدد برنامه به مناسبت هفته بسیج در ماکو برگزار می‌شود.

به گزارش مرزداران؛ سرهنگ پاسدار غلام‌عباس مراد زاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک این هفته گفت: بسیج نهادی برساخته از متن جامعه است که با درایت و دوراندیشی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، بر مبنای اصول و باورهای دینی و اعتقادی مردم شکل گرفت.

وی افزود: بسیج مجموعه‌ای مخلص و محسن است که با اتکا به نیروهای ارزشی، جهادی و باانگیزه توانسته است تأثیرات عدیده وافر و بسزایی در راه صیانت و حراست از دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب اسلامی ایفا و به منصه ظهور برساند.

مراد زاده در خصوص برنامه‌های هفته بسیج گفت: برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد هفته مبارک بسیج با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» در قالب ۶۰ عنوان برنامه و در مجموع بیش از ۱۲۰ عدد برنامه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها در موضوعات فرهنگی، هنری، اجتماعی، بصیرتی، ورزشی، درمانی، محرومیت‌زدایی و غیره از ۲۸ آبان لغایت ۵ آذر به‌صورت پایگاهی، حوزه‌ای و شهرستانی برگزار می شود.

فرمانده سپاه ماکو اذعان کرد: از این تعداد برنامه، ۲۰ عنوان به‌صورت برنامه‌های شاخص و محوری شهرستانی با مشارکت ادارات شهرستان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: دیدار حضوری و مجازی بسیجیان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب، اجتماع بزرگ‌نمایش و اقتدار بسیجیان شهرستان، برگزاری تعداد ۷ مورد یادواره شهدا در مناطق شهری، روستایی و عشایری خصوصاً به‌منظور بزرگداشت شهدای مقاومت و شهدای مظلوم غزه، افتتاح پروژه‌های عمرانی، اهدای جهیزیه به ۹ نوعروس، میقات صالحین و حضور حلقه‌های صالحین در نمازجمعه، سرکشی و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان پیش‌کسوت از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

مراد زاده در تشریح ادامه برنامه‌های هفته بسیج افزود: دیدار فرماندهان بسیج با امام‌جمعه شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی کلیه مزار شهدای شهرستان، اعزام و ارائه خدمات پزشکی پرستاری رایگان در شهرستان‌ها و مناطق محروم، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی در قالب جهاد تبیین، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری پویش‌های مختلف مجازی، ارائه خدمات در مناطق محروم و روستایی توسط گروه‌های جهادی و توزیع بسته‌های معیشتی به اقشار کم‌برخوردار و نیازمند شهرستان نیز از جمله برنامه‌های مهم و شاخص هفته بسیج در شهرستان ماکو است.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=26332
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 201 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در ماکو بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.