افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 28 April , 2024
7
مسئول ستاد شهید صیاد شیرازی راهیان نور کشور:

حماسه ۹ دی زمان رویش دوباره انقلاب بود

  • کد خبر : 26758
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
حماسه ۹ دی زمان رویش دوباره انقلاب بود
مسئول ستاد صیاد شیرازی گفت: حماسه ۹ دی افراد انقلابی و ۹ دی سازها را توصیف کرد؛ لذا ریزشی‌ها رفتند و رویش‌های انقلاب برای دفاع از اسلام آمدند.

به گزارش مرزداران؛ حماسه بزرگ ۹ دی با حضور پر شور مردم شهرستان و مسئول ستادشهید صیاد شیرازی راهیان نور کشور در مسجد ولیعصر (عج) ماکو برگزار شد.

در این برنامه حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی مسئول ستاد شهید صیاد شیرازی راهیان نور کشور گفت: در ۹ دی تعدادی از افراد امتحان شدند تا معلوم شود چه کسی صادق و چه کسی غیرصادق در مسیری است که انتخاب کرده؛ لذا این‌ افراد نمی‌دانستند که ۳۰ سال بعد از انقلاب امتحانشان روبروی ولی فقیه ایستادن است و چگونه با کلام‌وی و انتخاب ناب مردم مواجه می‌شوند.

وی افزود: افرادی که در این فتنه سازش کردند، پشیمان شدند، به‌جای خدا سراغ کدخدا رفتند، خود را مشغول تجارت بین‌المللی کردند و در روز عاشورا باطل را جایگزین حق قرار دادند، شش ماه را به روی نظام ایستادند و مقام معظم رهبری در مقابل آنها شش روز چیزی نگفت تا زمانی که آن نمازجمعه عجیب در تهران برگزار شد.

مسئول ستاد شهید صیاد شیرازی راهیان نور کشور تصریح کرد: افرادی که اگر ما آنها را به‌واسطه سر و ظاهرشان در شرایط معمولی می‌دیدیم باور نمی‌کردیم در این اعتقاد باشند، وقتی حضرت آقا استغاثه به آقا امام‌زمان در نمازجمعه می‌کرد پیرمردی کراوات بر گردن در گوشه خیابان می‌گریست.

وی با اشاره به لیدرها و افرادی که به این اغتشاش و فتنه دامن زدند گفت: کروبی در ماه رمضان شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران سر داد و همه آب‌معدنی را که در دست داشتند سرکشیده و وسط ماه مبارک رمضان روزه‌خواری کردند؛ در دانشگاه عکس حضرت آقا را آتش زدند اما مردم به‌واسطه صبری که مقام معظم رهبری از مردم خواسته بود مدارا کرده و در واقع صبر انقلابی کردند.

وی ادامه داد: وقتی ۱۶ آذر روز عاشورا رسید و این جریان ماهیت خود را نشان داد، فتنه گران تا آن لحظه مخالفت با شعارهای انقلاب بودند لذا وقتی به شعائراسلام وحماسه عاشورا اهانت کردند صبر انقلابی مردم به پایان رسید.

حجت‌الاسلام هاشمی اظهار کرد: جمعیت پر شوری که برای دفاع از شعائر اسلامی به خیابان‌ها ریختند، افراد انقلابی و  ۹ دی سازها را توصیف می‌کرد؛ لذا در این موقعیت کسانی سکوت کردند، کسانی خیانت کردند، کسانی کنار نشستند و ترسیدند، ریزشی‌ها رفتند و رویش‌های انقلاب برای دفاع از اسلام آمدند.

وی اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب آن حکیم فرزانه تا جایی که لازم بود با ابرقدرت‌های عالم برخورد مقتدرانه و کوبنده دارند؛ ولی با مردم برخورد پدرانه و دلسوزانه می‌کنند.

مسئول راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: تنها کشوری که در زمان ویروس کرونا به چپاول و غارت مغازه‌ها نیفتاد کشور ما بود چرا که حضرت آقا فرمان مواسات داد و همه به کمک همدیگر آمدند و بیمارستان‌ها باآن‌همه فداکاری‌ها به مردم خدمت کردند؛ اینها همان مردمانی بودند که در مقابل فتنه ایستادند و ۶ ماه دوام کردند.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: مردم در ۹ دی یک بله دوباره به نظام گفتند، به مثل اینکه دوباره رفراندوم برگزار شد و به این انقلاب رای مثبت داده شد.

وی با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام گفت: انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و ان‌شاءالله بعد از آنها تمدن اسلامی را به فرموده پیامبر اکرم (ص) مردم سرزمین فارس محقق می‌کنند؛ لذا الان جمهوری اسلامی و کشور ما در دنیا در اوج اقتدار قرار دارد.

حجت‌الاسلام هاشمی تأکید کرد: امروز ایران مقتدرتر از گذشته خود با افتخار می‌گوید امروز در پس پرده تحولات سوریه و یمن و منطقه ایستاده است؛ لذا امروز کسی جرئت نمی‌کند با مردم ایران و مردمی که در ۹ دی این حماسه را ساختند، در بیفتد.

وی خاطرنشان ساخت: طبق روایات، رسول خدا (ص) بشارت داده و برای تک‌تک ما وظیفه تعیین کرده است که مردم ایران زمینه‌ساز ظهور آقا امام‌زمان (عج) خواهد بود؛ طبق روایت مردم شرق قیام کرده و زمینه‌ساز برای ظهور و حکومت امام‌زمان می‌شوند.

وی ادامه داد: مردم شرق چه کسانی هستند، فقط ایران است که علائم ظهور آقا امام‌زمان (عج) را داشته است، این مردم ایران هستند که ۹ دی‌ها را شکل دادند.

هاشمی در پایان سخنان خود اظهار کرد: به فرموده حضرت آقا جمهوری اسلامی دارد به قله‌ها می‌رسد و نگاه به این حرف‌های جعلی دشمنان نکنید؛ چراکه پیچ تاریخی هنوز طی نشده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=26758
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 174 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حماسه ۹ دی زمان رویش دوباره انقلاب بود بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.