افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 1 May , 2024
5
نادر کاظمی فرماندار و رئیس کمیته تأمین مسکن شهرستان ماکو:

احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی نهضت مسکن در ماکو

  • کد خبر : 27034
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۲۶
احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی نهضت مسکن در ماکو
فرماندار ماکو گفت: برای اجرای این ۱۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

به گزارش گروه اجتماعی مرزداران، جلسه کمیته تأمین مسکن شهرستان ماکو به ریاست نادر کاظمی فرماندار ماکو و با حضور مسئولان مربوطه در محل فرمانداری برگزار گردید.

نادر کاظمی فرماندار ماکو و رئیس کمیته تأمین مسکن شهرستان با بیان اینکه ۱۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ماکو در حال ساخت می‌باشد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان ماکو در بیان جزئیات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن، توضیح داد: واگذاری اراضی با اجاره ۹۹ساله به‌صورت انفرادی و گروهی در روستاها به تعداد ۴۴۳ واحد آماده واگذاری می‌باشد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در حوزه مسکن تنها در شهرستان ماکو بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان برای نهضت ملی مسکن تسهیلات بانکی پرداخت نموده است تصریح کرد: ۲۵۰۰ نفر متقاضی نیز منتظر تخصیص زمین هستند.

کاظمی با اشاره به اینکه ادارات منابع طبیعی، امور آب و گمرک بازرگان با دستگاه‌های متولی نهضت ملی مسکن در خصوص تحویل زمین‌های مازاد خود همکاری لازم را داشته باشند افزود: ادارات کل امور آب، گمرک و منابع طبیعی به مصوبه شورای تأمین مسکن استان که به ریاست استاندار آذربایجان غربی در شهرستان ماکو برگزار گردید عمل کرده و زمین‌های مازاد خود را جهت ساخت مسکن ملی در شهرستان ماکو تحویل دهند.

وی اضافه کرد: مسکن و شهرسازی نسبت به اجرای مصوبات شورای تأمین مسکن استان در خصوص تخصیص زمین‌های امور آب، گمرک و منابع طبیعی به نهضت ملی مسکن نیز که به ریاست استاندار آذربایجان غربی در شهرستان ماکو برگزار گردید جهت تحویل زمین‌ها به متقاضیان مسکن اقدام نماید.

فرماندار ماکو ضمن تقدیر از خدمات مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن در شهرستان ماکو گفت: بهسازی و مقاوم‌سازی اماکن مسکونی روستایی در این شهرستان به اتمام رسیده  و در دو سال گذشته ۶۸۰ واحد مسکونی با ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی کم‌بهره بهسازی و مقاوم‌سازی شده است.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های متولی نسبت به تعیین مراکز خدماتی در وبگاه‌های نهضت ملی مسکن اقدام نمایند.

کاظمی با بیان اینکه یکی از علت‌های عدم توجه جوانان به ازدواج نبود مسکن و شغل مناسب می‌باشد افزود: یکی از افتخارات دولت در شهرستان ماکو ساخت ۱۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و ۲۱۶ واحد مسکن محرومین است

وی در پایان گفت: لازم به ذکر است نهضت ملی مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی و با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باهدف ایجاد ثبات قیمتی در بازار مسکن، تأمین مسکن نیازمندان و تعادل‌بخشی از ابتدای دولت سیزدهم در شهرستان ماکو در حال اجراست.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=27034
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 78 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی نهضت مسکن در ماکو بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.