افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
5
فرماندار ماکو:

پیشرفت‌های کشور از برکات انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 27090
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۴۴
پیشرفت‌های کشور از برکات انقلاب اسلامی است
فرماندار ماکو گفت: همه پیشرفت‌ها نشانهٔ ساخت محکم و مستحکم بنیهٔ ملّت ایران و نظام اسلامی است که همه از برکت حضور این انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرزداران، نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در خصوص دهه مبارک فجر گفت: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند ایراد اسلامی با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» برگزار خواهد شد.

وی افزود: دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌ای زرین را در تاریخ به ثبت رساند.

کاظمی با بیان اینکه تبیین و تشریح دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول ساله‌ای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه ضروری است، گفت: کشور و ملت شریف ایران به برکت انقلاب اسلامی به خودباوری، عزتمندی و استقلال دست‌یافته‌اند.

وی تأکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های این دهه ضروری است.

فرماندار ماکو اذعان کرد: هم‌زمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۵۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ماکو افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در کنار پروژه عمرانی بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی نیز در شهرستان اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم گفت: شبکه‌های رسانه‌ای غرب در تلاش است با کوچک‌نمایی برکات این انقلاب، ناامیدی، یاس و بی‌تفاوتی را در بین مردم رواج دهد؛ لذا باید ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب در بین مردم، با عمل خود، ایجاد امید، نشاط و ایمان در جامعه اعتماد عمومی را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات آتی گفت: امروز مشارکت در انتخابات برای رشد، توسعه و شکوفایی کشور مهم است؛ لذا برای اینکه مجلسی قوی داشته باشیم باید حضوری قوی در پای صندوق‌های رأی وجود داشته باشد.

کاظمی تأکید کرد: باید مسئولین، متنفذان، اساتید، مربیان و هر کسی که با گروهی از مردم در ارتباط است با تشریح و تبیین دستاوردهای این انقلاب و اهمیت انتخابات، مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کند.

وی با اشاره به کوچک‌نمایی دستاوردهای انقلاب توسط دشمن، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در حوزه‌های زیست‌فناوری، نانو، سلامت، موشکی، حوزه علمی، در حوزه زیرساخت‌های کشور از جمله جاده، ریل، سدسازی، آب‌رسانی و غیره پیشرفت‌های خوبی داشته و در بعضی حوزه‌های به یکی از قدرت‌های برتر جهان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌ها نشانهٔ ساخت محکم و مستحکم بنیهٔ ملّت ایران و نظام اسلامی است. این پیشرفت‌ها در سایهٔ ایمان به وجود آمده است، در سایهٔ احساس عزّت ملّی، در سایهٔ احساس نیاز به توان داخلی که همه از برکت حضور این انقلاب است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=27090
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 244 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیشرفت‌های کشور از برکات انقلاب اسلامی است بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.