افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
6
رئیس اداره توزیع برق ماکو خبر داد:

افتتاح ۱۸ پروژه برق در دهه فجر

  • کد خبر : 27169
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۵۹
افتتاح ۱۸ پروژه برق در دهه فجر
رئیس اداره توزیع برق ماکو گفت: ۱۸ پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر در ماکو افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی مرزداران، روشن فرجی رئیس اداره توزیع برق ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران گفت: ۱۸ پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر در ماکو افتتاح می‌شود.

وی افزود: گرامیداشت دهه فجر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که این ایام دهه پیروزی انقلاب اسلامی و دهه عزتمندی ایران اسلامی است.

فرجی تصریح کرد: همه پیشرفت‌های کشور در سایهٔ ایمان به وجود آمده است، در سایهٔ احساس عزّت ملّی که همه از برکت حضور این انقلاب است.

وی با تشریح این ۱۸ طرح اظهار کرد: از جمله ۱۸ پروژه که در این دهه افتتاح خواهد شد توسعه و احداث شبکه فشارضعیف با کابل خود نگه‌دار شهری «ماکو و بازرگان» به طول شبکه ۱۵۳۰ متر و نصب ۴۴ تیر برق، توسعه و احداث شبکه فشارضعیف با کابل خود نگه‌دار روستایی «ماکو و بازرگان» به طول شبکه ۲۹۵۳ متر و نصب ۹۵ تیر برق، توسعه و احداث شبکه فشارضعیف از محل اعتبارات بحران سیل در روستای سوریک به طول شبکه ۲۹۰ متر و نصب پنج تیر برق می‌باشد.

وی افزود: همچنین پروژه‌های تبدیل و اصلاح شبکه مسی به کابل خود نگهدار شهری «ماکو و بازرگان» به طول شبکه ۲۴۸۳۵ متر و نصب ۳۲ تیر برق، همچنین پروژه‌های تبدیل و اصلاح شبکه مسی به کابل خود نگهدار روستاهای یاریم قیه به طول شبکه ۸۶۰ متر و نصب ۳۰ تیر برق، روستای نایب کندی به طول شبکه ۱۱۷۶ متر و نصب ۳۱ تیر برق، روستای ترکمه به طول شبکه ۳۵۰ متر و نصب پنج تیر برق، روستای کشمش تپه به طول شبکه ۱۱۰۰ متر و نصب پنج تیر برق، روستای گجوت به طول شبکه ۲۱۰۸ متر و نصب ۱۸ تیر برق، روستای باغچه جوق به طول شبکه ۶۰ متر و نصب یک تیر برق و روستای علی‌آباد رند به طول شبکه ۱۳۰۰ متر و نصب ۱۷ تیر برق می‌باشد.

رئیس اداره توزیع برق ماکو با بیان اینکه احداث پنج دستگاه پست هوایی شهری و روستایی از برنامه‌های دهه مبارک فجر در ماکو می‌باشد، اظهار کرد: برای احداث این پروژه به طول ۹۹۰ متر شبکه، ۲۰ تیر برق نصب شده است.

وی در تشریح ادامه این پروژه‌ها اذعان کرد: احداث روشنایی بلوار ورودی روستاهای قره‌تپه و قلعه جوق به طول ۱۳۵۰ متر شبکه و نصب ۳۳ تیر برق، احداث و تعویض کابل فشار متوسط زمینی پست نیروگاه به طول ۲۶۸ متر و با نصب یک تیر برق، احداث خط دو مداره شهرک صنعتی از محل اعتبارات عمرانی به طور شبکه ۹ هزار متر و نصب ۱۱۰ تیر برق، اصلاح و جابه‌جایی شبکه دو مداره مسیر قلش لانمیش به طول شبکه ۲ هزار و ۵۰۰ متر و نصب ۶۷ تیر برق، ۲۵ مورد اصلاح شبکه «جابه‌جایی و رفع حریم متقاضیان» با نصب ۳۵ تیر برق و نصب ۲۰۰ دستگاه چراغ در نقاط مختلف شهری و روستایی از پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر می‌باشد.

فرجی با اشاره به اعتبار این پروژه‌ها اظهار کرد: اعتبار تخصیص‌داده‌شده به این پروژه‌ها ۲۱۷ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال می‌باشد.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن سعی دارد با کوچک‌نمایی دستاوردهای انقلاب یاس و ناامیدی در دل مردم ایجاد کند گفت: باید همه مردم بدانند که تمام خدماتی که در کشور ارائه می‌شود از برکات انقلاب اسلامی می‌باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=27169
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 214 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح ۱۸ پروژه برق در دهه فجر بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.