افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 1 May , 2024
4
فرماندار ماکو:

زنان نقش مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

  • کد خبر : 27175
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
زنان نقش مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند
فرماندار ماکو گفت: زنان در جریان انقلاب اسلامی علاوه بر انجام‌دادن وظایف خود در خانواده نقش بسیار مهمی در راهپیمایی‌ها و پیروزی انقلاب داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرزداران، نشست مشورتی فرماندار شهرستان ماکو به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور بانوان فعال قرآنی شهرستان و با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات در ماکو برگزار شد.

نادر کاظمی فرماندار شهرستان در این نشست ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: زنان نقش مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی، تداوم و حفظ ارزش‌های آن داشته‌اند.

فرماندار شهرستان ماکو با بیان اینکه فعالان قرآنی به‌ویژه بانوان قرآنی نقش مهمی در تربیت جوانان برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان را دارند گفت: در شرایط کنونی دشمنان با توطئه و نقشه‌های مختلف قصد به انحراف کشاندن جوانان را دارند.

وی با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب تصریح کرد: زنان در جریان انقلاب اسلامی علاوه بر انجام‌دادن وظایف خود در خانواده نقش بسیار مهمی در راهپیمایی‌ها و پیروزی انقلاب داشتند.

کاظمی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: برای همه تکلیف است در هر گروه و هر گرایشی که باشند برای یک انتخابات باشکوه و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دست در دست هم دهند.

وی خطاب به مسئولان تأکید کرد: وظیفه همه مسئولان است که در این وضعیت حساس که بعضی از افراد سعی در القای ناامیدی در بین مردم با بیان این مطلب که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تأثیری ندارد و رأی‌دادن یا ندادن هیچ فرقی نمی‌کند را دارند، پیام‌های امیدوارکننده به جامعه بدهند چرا که تا دیروز مشکل سیم‌خاردار در کشور وجود داشت؛ اما امروز ایران مقتدر ماهواره به فضا پرتاب می‌کند.

فرماندار ماکو با بیان اینکه اگر می‌خواهیم مجلسی قوی داشته باشیم باید مشارکت قوی داشته باشیم اظهار کرد: فعالان قرآنی باید در نشست‌های تخصصی و برنامه‌های خود مردم را به مشارکت حداکثری دعوت نمایند.

وی با بیان اینکه فعالان قرآنی در تمامی عرصه‌ها حضور گسترده دارند، افزود: فعالان قرآنی افراد تأثیرگذار و نماینده لایه‌های مختلف جامعه بوده و بیان‌کننده دیدگاه آنها هستند؛ لذا نقش فعالان قرآنی به‌عنوان افراد مورداعتماد در دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم و تأثیرگذار است.

کاظمی با بیان این مطلب که هر رأی ما ایرانی‌ها در پای صندوق‌های رأی به‌عنوان تیری است در قلب دشمنان افزود: علاوه بر مردان، زنان نیز نقش اساسی و بسزایی در اطلاع‌رسانی، برگزاری انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی دارند.

وی با بیان اینکه هر رأی مردم، رأی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند؛ لذا انتخابات امسال بسیار مهم می‌باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=27175
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 135 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای زنان نقش مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.