افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024
6
فرماندار ماکو:

امر انتخابات تیری بر قلب دشمن است

  • کد خبر : 27676
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
امر انتخابات تیری بر قلب دشمن است
فرماندار ماکو گفت: رای مردم محترم است و تشخیص مردم از کاندیداها سخت است مگر اینکه رسانه‌ها ضمن شناساندن نامزد های انتخاباتی ، امید را در دل مردم ایجاد کنند.

به گزارش گروه سیاسی‌اجتماعی مرزداران؛ نادر کاظمی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص انتخابات و مشارکت حداکثری اظهار کرد: امروز امنیتی که در کشور ایجاد شده و بعد از ۴۵ سال در جای‌جای نقاط ایران با آسایش زندگی می‌کنیم مدیون تلاش‌های نیروهای مسلح است.

وی افزود: در طول ۴۵ سال گذشته دشمن لحظه‌ای از تلاش برای ایجاد ناامنی در این کشور دریغ نکرده و همیشه دنبال اهداف و هدف‌های خاص بوده است.

کاظمی با اشاره به فتنه سال ۱۴۰۱ گفت: در فتنه پارسال که دشمن به میدان آمد تصور بر این داشت که جمهوری اسلامی را زمین‌گیر کرده است دریغ از اینکه فقط خلل کوچکی در خدمات دولتی ایجاد کرده است.

وی افزود: در اغتشاشات سال گذشته مردم دید دشمن نخوابیده است؛ اما امروز به حول قوه الهی نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است.

فرماندار ماکو با اشاره به خیال‌های خام دشمنان گفت: اسرائیل هم ادعا می‌کرد در جنگ غزه سه‌روزه کارگروه‌های مقاومت را یکسره می‌کند؛ اما امروز می‌بینیم چندین ماه است کاری از پیش نبرده و مستقیم توانایی رودررو شدن با نیروهای مقاومت را ندارد و فقط به مردم مظلوم حمله می‌کند و این مقاومت را نیروهای مقاومت غزه از ایثار و مقاومت رزمندگان ایران که برگرفته از نهضت عاشورا است گرفته‌اند.

کاظمی خطاب به فعالین رسانه‌ای گفت: امروز فعال رسانه‌ای پل ارتباطی بین مسئول و مردم است؛ لذا وجود رسانه برای دولت یک ظرفیت است؛ ولی نه اینکه در راستای تخریب و توهین باشد.

وی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت است افزود: در دولت قبلی می‌گفتند موشک را آزمایش نکنید که در حال مذاکره هستیم؛ اما امروز با موشک‌های نقطه زن مقرهای گروه‌های تروریستی مورد هدف قرار می‌گیرد؛ لذا امروز ایران در اقتدار کامل است.

فرماندار ماکو با تأکید بر اینکه امروز باید داشته‌های خود را به عرصه برسانیم خطاب به اصحاب رسانه گفت: امروز رسالت رسانه سنگین است باید مردم را روشن کنید و اطلاعات صحیح به مردم دهید؛ هم خواسته‌های خود، هم پیشرفت‌های کشور را مطرح کرده و هم ضعف‌ها را نقد کنید.

وی اضافه کرد: مردم ما هم بافرهنگ، هم فهیم و هم با درک بالا هستند چرا که دشمن ماه‌ها در تلاش بود مردم  در ۲۲ بهمن به راهپیمایی نیایند؛ اما وقتی پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و خون شهدا وسط بود مردم موقعیت شناس و زمان‌شناس به خیابان‌ها آمده و همه توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

کاظمی در خصوص صلاحیت‌های انتخابات گفت: از لحاظ صلاحیت این دوره در منطقه ما دوره‌ای است که بیشترین افراد صلاحیت گرفتند.

وی با اشاره به روند تأیید صلاحیت گفت: در هیئت اجرایی صلاحیت‌ها بر اساس مُرِّ قانون بررسی شده است؛ لذا ما حافظ رأی مردم هستیم.

فرماندار ماکو اضافه کرد: امروز فقهای شورای نگهبان را حضرت آقا تعیین و حقوق‌دانان شورای نگهبان را مجلس تعیین می‌کند؛ لذا وقتی شورای نگهبان صلاحیت یک نفر را بررسی می‌کند بر اساس دلایل و قرائن متقن به داوطلب نمایندگی می‌گویند بهتر است شرکت نکنید و قطعاً علت به خود فرد گفته می‌شود و قرار نیست علت رد حتماً عمومی گفته شود.

وی خطاب به رسانه‌ها تأکید کرد: باید در وضع موجود در تلاش باشیم مردم را پای صحنه انتخابات بیاوریم و باید کارنامه و سوابق هر نامزد را به اطلاع مردم رسانده و با مصاحبه، میزگرد و گفتگو برنامه هر نامزد را به اطلاع مردم برسانید.

کاظمی اذعان کرد: مجریان انتخابات در مرکز حوزه‌های انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران تلاش می‌کنند که وظیفه خود را که امانت‌داری است به‌جای بیاورند؛ لذا طبق گفته رهبر معظم  انقلاب باید سلامت انتخابات، امنیت انتخابات، مشارکت در انتخابات و رقابت در انتخابات به نحو احسن انجام شود.

وی با بیان اینکه امر انتخابات تیری بر قلب دشمن است اظهار کرد: رأی مردم محترم است و تشخیص مردم از کاندیداها سخت است مگر اینکه شما رسانه‌ها ضمن شناساندن نامزدهای انتخاباتی، امید را در دل مردم ایجاد کنید؛ لذا اگر می‌خواهید امنیت داشته و حرف خود را در مجامع بین‌المللی پیش ببرید و پیشرفت کنید باید انتخابات به‌عنوان یک امر ضروری به نحو احسن اجرا شود.

فرماندار ماکو با اشاره به خدمات دولت سیزدهم گفت: برای ایجاد امید در دل مردم باید پیشرفت‌ها و اقدامات نظام را به مردم اطلاع‌رسانی کنید اینکه چرا دولت پروژه‌ای جدید شروع نمی‌کند و پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام می‌رساند، اینکه اقدامات دولت در منطقه چه بوده است، چه طرح‌هایی از چهل سال گذشته مانده بود که در این دولت به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم دولت را با دست‌خالی تحویل گرفت و بعضی‌ها فکر می‌کردند این دولت چند ماه بیشتر دوام نمی‌آورد؛ اما امروز شاهد آن هستیم که دیپلماسی ملتمسانه تبدیل به دیپلماسی عزتمندانه شده است و ایران در اوج اقتدار است؛ لذا این اقدامات را بین مردم روشنگری کنید.

کاظمی در پایان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید از توهین و افترا و دامن‌زدن به مسائل قومیتی پرهیز کنند افزود: برای امنیت کشور خون‌ها داده شده پس باید همیشه از منافع خود بگذریم و منافع ملی را در نظر داشته باشیم؛ لذا در ایام تبلیغات چه حین رأی‌گیری چه بعد رأی‌گیری همه دست در دست هم بدیم تا شوری که در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم نشان دادند در انتخابات پای صندوق‌های رأی با انتخاب اصلح نشان دهید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=27676
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 205 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امر انتخابات تیری بر قلب دشمن است بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.