افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 April , 2024
4
در آستانه انتخابات؛

همایش پرچم‌داران دین و اندیشه در ماکو برگزار شد

  • کد خبر : 27857
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
همایش پرچم‌داران دین و اندیشه در ماکو برگزار شد
همایش پرچم‌داران دین و اندیشه با موضوع اهمیت حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی با حضور روحانیون شیعه و سنی شمال استان در ماکو برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی مرزداران، همایش پرچم‌داران دین و اندیشه با موضوع اهمیت حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی با حضور روحانیون شیعه و سنی شمال استان، حجت‌الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی و ماموستا کلشی نژاد امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه در شهرستان ماکو برگزار شد.

در این برنامه حجت‌الاسلام هاشمی امام‌جمعه شهرستان ماکو ضمن خیرمقدم گفت: حضور در انتخابات مهم و هر رأیی که در صندوق ریخته می‌شود تیری بر قلب دشمن است.

وی افزود: امروز یکی از مولفه‌های جهاد تبیین ترویج و تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی است.

در ادامه حجت‌الاسلام فیاضی گفت: از منظر حضرت امام راحل حضور پای صندوق‌های رأی و مشارکت در انتخابات به‌اندازه نماز روزانه واجب است.

وی تصریح کرد: امروز قدرت انقلاب اسلامی ایران به جایی رسیده ابر قدرتی که کنار گوش ما «شوروی» بود امروز متمسک به قدرت نظامی ما شده است و این قدرت را علما به ارمغان آورده‌اند.

حجت‌الاسلام فیاضی تأکید کرد: علما فقط عمامه‌به‌سرها نیستند؛ بلکه علمای نظامی، علمای پزشکی و غیره را نیز شامل می‌شود.

وی اظهار کرد: انتخابات سنگر اسلام است، هیچ عاقلی سنگر خود را خالی نمی‌کند؛ لذا انتخابات انسجام ملی ما است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی با بیان اینکه انتخابات سلاح است گفت: این را ما باید برای همه ملت تفهیم کنیم موشک و پهپاد نقطه زن و توپ سلاح است؛ اما امروز برای نهضت ملی انتخابات سلاح است.

در ادامه ماموستا کلشی نژاد امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با بیان اینکه استکبار جهانی با این سیاست که می‌خواهد جلو تحقق تمن نوین اسلامی را بگیرد دست به هر کاری می‌زند، گفت: استکبار جهانی با این سیاست دست به کشتار مسلمانان از جمله شیعه و سنی، ایجاد اختلافات قومی و مذهبی، ایجاد توطئه‌ها و جریانات سیاسی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه باید رشد و توسعه کشور را به‌خوبی در بین مردم تبیین کنیم افزود: نباید اجازه دهیم دشمنان به اهداف خود که برهم‌زدن اتحاد و وحدت بین مسلمانان است، دست یابند.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=27857
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 112 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همایش پرچم‌داران دین و اندیشه در ماکو برگزار شد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.